Mobilny konkurs mBanku z kodami QR

Mobilny konkurs mBanku z kodami QR

Mobilny konkurs mBanku z kodami QR
Zbyszek Kowal
16.08.2011 09:05, aktualizacja: 16.08.2011 11:05

Jeżeli jesteś klientem mBanku, tak jak ja, to najnowsza informacja prasowa mobilnego banku z pewnością wyda ci się ciekawa. Jeżeli swoje konto posiadasz w innej instytucji bankowej, być może polecisz im ciekawy sposób na reklamowanie usługi za pomocą zabawy z kodami QR.

Od 2 sierpnia do 30 września klienci mBanku mają szansę na wygranie jednej z ponad 1000 nagród, w tym 50 smartfonówHTC Wildfire S. Ciekawostką jest zastosowanie technologii mobilnych w promocji konkursu. W tym celu pojawiły się reklamy na urządzeniach przenośnych, plakaty outdoorowei naklejki z wykorzystaniem kodów QR.

Konkurs ma na celu upowszechnianie nowego mobilnego serwisu transakcyjnego mBanku poprzez wykorzystanie nowych technologii, takich jak smartfony oraz kody QR. Reklamy pojawiły się w aplikacjach przeznaczonych dla systemów Android i iOS oraz na witrynach internetowych w telefonach firm Blackberry oraz Nokia. Natomiast na citylightach oraz naklejkach w kinach Cinema City został umieszczony kod QR, który po zeskanowaniu przeniesie nas na mobilną stronę konkursową. Znajdziemy tam wszystkie informacje na temat konkursu. Na plakacie została również umieszczona krótka instrukcja, jak wykorzystać zamieszczony kod.

Konkurs jest przeznaczony dla klientów mBanku, którzy przynajmniej raz zalogowali się do mobilnej wersji serwisu transakcyjnego poprzez swoją komórkę. Wystarczy zrobić zdjęcie lub nakręcić krótki film z ciekawego miejsca, w którym użytkownik korzystał z bankowości elektronicznej i wysłać go mailem na adres konkurs@mbank.pl.

Do wygrania jest 1000 nagród, w tym 50 smartfonów HTC WildfireS, 200 słuchawek Sennheiser PMX60 oraz 750 etui na telefony komórkowe. Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 11 października 2011r. Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny pod tym adresem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)