Bije licznik Nokii N9
Kampania reklamowa flagowego modelu Nokii trwa w najlepsze. Tym razem napięcie postanowił zbudować szwedzki oddział firmy, umieszczając w Internecie licznik odliczający czas do premiery N9.
05.08.2011 | aktual.: 05.08.2011 11:05
Ta jest planowana na 23 września, a hasło przewodnie kampanii brzmi "All it takes is a swipe", czyli "wystarczy przesunąć (palcem)". Oprócz tego, na stronie szwedzkiego oddziału Nokii można obejrzeć interaktywną prezentację N9 oraz poczytać o jej najważniejszych funkcjach. O cenie nie ma ani słowa.
N9 to następca modelu N8, działający jednak w oparciu o zupełnie inny system operacyjny MeeGo. Najważniejsze parametry telefonu to ekran AMOLED 3,9" 480x854, procesor 1 GHz, czy aparat 8 MPix z optyką Carl Zeiss, autofokusem i podwójną diodą LED. Nokia umiejętnie podsyca atmosferę przed zbliżającą się premierą nowego produktu. Podobnie zresztą było rok temu przy okazji premiery N8. Czy tym razem Finowie wyciągnęli wnioski? Powinni, bo ich udziały w rynku systematycznie spadają.
Źródło: Nokia