Samsung naśmiewa się z powolnego iPada [wideo]
Samsung rusza z promocją nowego Galaxy Taba 10.1. W serii reklam chwali się małą grubością oraz wagą swojego produktu, ale i kpi z największego rywala - iPada 2.
03.08.2011 | aktual.: 03.08.2011 14:28
Samsung rusza z promocją nowego Galaxy Taba 10.1. W serii reklam chwali się małą grubością oraz wagą swojego produktu, ale i kpi z największego rywala - iPada 2.
Kampania składa się z trzech 30-sekundowych reklam, z których każda ma inny motyw przewodni. Pierwsza, najbardziej kontrowersyjna, zwraca uwagę łączność HSPA+ 21 Mbps w tablecie Samsunga oraz rzekomą ślamazarność podczas wczytywania stron WWW rywala ze stajni Apple'a:
Samsung Galaxy Tab - Faster
Pozostałe dwie reklamy skupiają się wyłączenie na Galaxy Tab 10.1, nie godząc już bezpośrednio w konkurencję. Podkreślana jest w nich grubość zaledwie 8,6 mm (iPad 2 - 8,8 mm) oraz waga 565 g (iPad 2 - 607 g). Samsung ma większą rozdzielczość (800 x 1280), lepszy aparat (3,2 Mpix z autofocusem i diodą LED) oraz działa pod kontrolą Androida. Galaxy Tab niedawno trafił do sprzedaży w Polsce.
Samsung Galaxy Tab - Thinner
Samsung Galaxy Tab -- Lighter.
Źródło: CNET