Jak pochwalił się dzisiaj rzecznik prasowy, sieć Play dostała nagrodę za design swoich salonów. Retail Awards 2010 w kategorii Oryginalny Design Sklepu/Sieci Handlowej to nagroda dla tej firmy, która zdaniem jury przygotowała najbardziej oryginalny design sieci handlowej/sklepu w 2010 roku.
Marcin Gruszka jak zwykle dowcipnie skomentował to na swoim firmowym blogu:
Gratuluję całemu teamowi odpowiedzialnemu za nocne remodellingi (4 facetów wchodzi w nocy z młotami pneumatycznymi i robi mega demolkę, potem delikatni architekci, malowanie, szafki, szorowanie i polerka, dzień później wchodzą klienci).
Operatorzy komórkowi już od pewnego czasu zaczęli zwracać uwagę nie tylko na to, kto pracuje w ich salonach - ale też na sam wygląd tych miejsc. Rebranding Ery przyniósł diametralną, choć wymuszoną sytuacją, zmianę wizerunku - stał się on przy tej okazji bardziej nowoczesny. Na odnowienie swoich salonów postawił też Plus, w ramach zmiany strategii sieci (i kuszenia inwestorów).
Zmiany wizerunku są istotną częścią działań firm, od nich bowiem w dużej mierze zależy postrzeganie sieci przez klientów.
Salony sieci Play są tego rzeczywiście świetnym przykładem. Widać w nich nie tylko kolorystykę marki, ale również charakterystyczną dla tej sieci sporą dawkę luzu i nowoczesności. Nic dziwnego więc, że jury konkursowe zdecydowało się przyznać nagrodę właśnie Play.
Retail Awards 2010 skierowany do działających na rynku polskim sieci handlowych i usługowych z sektora non-food - najemców centrów handlowych. Konkurs ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy lub sieci handlowej.