Plus na wydaniu? Nowy image salonów

Plus na wydaniu? Nowy image salonów

Plus
Plus
Kira Czarczyńska
22.02.2011 22:30, aktualizacja: 22.02.2011 23:30

Czyżby Plus poczuł się doceniony liczbą złożonych ofert kupna jego udziałów? Firma najwyraźniej postanowiła zmienić nieco i unowocześnić swój wizerunek, co do tej pory zdarzało się jej raczej sporadycznie. Czyżby przygotowania przed spotkaniami z zainteresowanymi kupnem akcji?

W poniedziałek o godzinie 16.00 zakończyło się składanie wstępnych ofert na zakup akcji Polkomtela. Zainteresowanie jest, jak widać, duże - propozycji wpłynęło ponad 10., ale zgodnie z obowiązującymi zasadami poufności nie wiadomo konkretnie, kto je złożył.

Serwisowi RPkom udało się jedynie ustalić, że wśród oferentów są: szwedzka TeliaSonera, konsorcjum funduszy inwestycyjnych oraz Zygmunt Solorz-Żak, a być może także norweski Telenor i hiszpańska Telefónica.

Następne tygodnie będą obfitować w spotkania z zainteresowanymi kupnem udziałów. Polkomtel będzie starał się pokazać z jak najlepszej strony...

...i być może stąd właśnie pomysł unowocześnienia salonów firmowych?

Zgodnie z doniesieniami Rzeczpospolitej Plus rozpoczął właśnie odświeżanie wystroju wszystkich swoich salonów sprzedaży. Punkty w nowej, bardziej nowoczesnej stylistyce są już w Krakowie i Warszawie. Rzeczniczka operatora, Katarzyna Meller, nie chce na razie komentować tych zmian.

Katarzyna Meller

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)