Motorola nabija się z fanów iPada [wideo]
Finałowy mecz amerykańskiej ligi NFL - Super Bowl - to wielkie wydarzenie sportowe i reklamowe. Specjalnie na tegoroczne rozgrywki Motorola przygotowała interesujący spot promujący tablet Motorola Xoom. Według amerykańskiego producenta świat zdominowany przez koncern Apple przypomina rzeczywistość z Orwellowskiej książki "Rok 1984".
07.02.2011 | aktual.: 07.02.2011 12:01
Według marketingowców wynajętych przez Motorolę Xoom jest "tabletem, który stworzy lepszy świat". Klipu wyemitowanego podczas Super Bowl nie da się zrozumieć bez obejrzenia opublikowanego wcześniej teasera, w którym stwierdzono, że rok 2011 nie przypomina roku 1984.
Goodbye 1984: Super Bowl Ad Teaser
Nowa reklama Motoroli Xoom jest również świetną parodią klipu reklamowego "1984", przygotowanego dla Apple'a przez Ridleya Scotta.
Motorola - Empower the People
Szkoda tylko, że reklama Motoroli nie przemówi raczej do osób już korzystających z urządzeń koncernu Steve'a Jobsa.