W poniedziałek konferencja Play
"Pierwsza, a przy okazji jedna z najważniejszych konferencji PLAY w 2011" - tak opisuje poniedziałkowe wydarzenie rzecznik prasowy Fioletowego Operatora. Czego możemy się spodziewać po najbardziej wyrazistej sieci komórkowej w kraju? Nie bardzo wiadomo - ale to akurat nic nowego...
21.01.2011 | aktual.: 21.01.2011 21:00
W poniedziałek 24 stycznia odbędzie się pierwsza w tym roku konferencja prasowa Play. Jak zawsze, klienci i osoby zainteresowane rynkiem telefonii komórkowej w Polsce, spodziewają się rewolucyjnych pomysłów i planów. Zwłaszcza, że konferencja już została określona jako "jedna z najważniejszych".
Tradycyjnie, Marcin Gruszka nic nie zdradza.
- pokazywania wyników za 2010 - w tym roku Play zaprezentuje je podczas MWC;
- mówienia o ofertach - ale to, co sieć pokaże, ma mieć na nie spory wpływ;
- ...a nawet \super warunków na konferencji.
Wiemy też już również oczywiście, że Play nie zostanie sprzedane. Z potencjalnych tematów konferencji wykluczyć można też kwestię strategii cenowej Fioletowego Operatora - sieć poinformowała już, że nie zamierza dalej walczyć obniżaniem stawek i skupi się na oferowaniu "więcej za tą samą cenę".
Czego więc można się spodziewać?
Pokazany ma zostać pierwszy w historii PLAY spot wizerunkowy. Oznacza to, zdaniem Marcina Gruszki, że w Play dobrze się dzieje - a ma się dziać jeszcze lepiej. Co dokładnie, zobaczymy po niedzieli.
W komentarzach na blogu operatora widać pewne rozczarowanie tym, że nie będzie nowych ofert. Skoro jednak temat konferencji ma mieć "bardzo istotny wpływ" na ofertę, to warto poczekać i sprawdzić, co będzie się działo.