GaduAIR odda nieprawidłowo naliczone opłaty

GaduAIR odda nieprawidłowo naliczone opłaty

GaduAIR oddaje nieprawidłowo naliczone opłaty
GaduAIR oddaje nieprawidłowo naliczone opłaty
Kira Czarczyńska
20.12.2010 21:00, aktualizacja: 20.12.2010 22:00

Operator wirtualny GaduAIR poinformował właśnie swoich klientów, że na przełomie listopada i grudnia mogli oni odnotować nieprawidłowe naliczenie opłat za połączenia na numery specjalne. Nie trzeba się jednak denerwować - pieniądze da się odzyskać.

Jak można przeczytać w komunikacie na stronach operatora GaduAIR, w dniach od 30.11 do 8.12 b.r. część użytkowników GaduAIR mogła odnotować fakt nieprawidłowego naliczenia i pobrania z konta opłat za połączenia na numery specjalne (m.in. nr 100 - doładowania, 101 - stan konta) oraz za połączenia przekazane do poczty głosowej.

Sieć wyjaśnia, że przyczyną zaistniałych błędów był problem techniczny po stronie operatora. Został on już zdiagnozowany i usunięty, opłaty są więc naliczane w tej chwili prawidłowo. Operator odda klientom nadpłaty i nieprawidłowo naliczone koszty połączeń.

Wszystkie nieprawidłowo naliczone opłaty zostaną zwrócone na konta klientów najpóźniej do dnia 20.12.2010. W historii konta zwrot taki będzie widniał z opisem "Doładowanie administracyjne..." - można więc sprawdzić u siebie, czy odpowiednia kwota do nas wróciła.

GaduAIR przeprasza również za zaistniałą sytuację, zapewniając, że problem został całkowicie wyeliminowany.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)