Jak PlayStation Phone radzi sobie z grafiką 3D?

Jak PlayStation Phone radzi sobie z grafiką 3D?

Sony Ericsson Z1
Sony Ericsson Z1
Tomasz Hamryszak
10.12.2010 11:54, aktualizacja: 10.12.2010 12:54

Redakcja Engadget postanowiła poddać próbom układ graficzny zastosowany w telefonie-konsoli. Do tego celu została użyta dobrze znana aplikacja Neocore. Jak poradził sobie z nią najnowszy smartfon Sony Ericssona?

Końcowy rezultat przeprowadzonego testu nie powala na kolana. Sony Ericsson Zeus - znany także jako Z1 - osiągnął wynik zaledwie 24,4 klatek na sekundę. Dla porównania - zaprezentowany ostatnio Nexus S w tym samym teście osiąga wynik niemal dwukrotnie wyższy - aż 55,6 klatki na sekundę.

Jedynym usprawiedliwieniem Sony Ericsson Z1 jest to, że prawdopodobnie nie pracuje on jeszcze na ostatecznej wersji oprogramowania bądź sprzętu. Jedno jest pewne – w takim stanie telefon-konsola nie osiągnie sukcesu na rynku.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)