Problemy z wyświetlaczem w iPadzie - wina iOS 4.2? [wideo]

Problemy z wyświetlaczem w iPadzie - wina iOS 4.2? [wideo]

Po aktualizacji iPad jest do... naprawy
Po aktualizacji iPad jest do... naprawy
Krzysztof Basel
28.11.2010 09:00, aktualizacja: 28.11.2010 10:00

Multitasking, porządek na pulpicie, udoskonalenia w mailu - nowy soft iOS 4.2 wprowadził sporo udogodnień dla użytkowników iPada. Niestety, niektórzy nie wspominają aktualizacji oprogramowania zbyt dobrze. Napisał do nas Przemysław Augustyn, u którego zaraz po wgraniu iOS 4.2 na nowym tablecie Apple'a wystąpiły spore problemy z wyświetlaczem.

Multitasking, porządek na pulpicie, udoskonalenia w mailu - nowy soft iOS 4.2 wprowadził sporo udogodnień dla użytkowników iPada. Niestety, niektórzy nie wspominają aktualizacji oprogramowania zbyt dobrze. Napisał do nas Przemysław Augustyn, u którego zaraz po wgraniu iOS 4.2 na nowym tablecie Apple'a wystąpiły spore problemy z wyświetlaczem.

Nasz czytelnik Przemek napisał do mnie na Facebooku, opisując problem ze swoim iPadem i prosząc o pomoc*:

Dwa dni temu w Las Vegas kupiłem swoje pierwsze dziecko (iPada bez 3g) ze stajni Apple'a, wczoraj zaktualizowałem systemu do iOS 4.2.1 i nagle zacząłem mieć problemy z grafiką/wyświetlaczem. Wygląda to jak zakłócenia na ekranie, zależne w dodatku od ruchów ręki dookoła obudowy. Zacząłem z kolegą z pracy (wieloletni użytkownik zarówno Apple jak i wierny fan applemanii - który zresztą namówił mnie do wyboru iPada vs Samsung Galaxy Tab) szukać informacji w Sieci na temat podobnych uszkodzeń iPadów... i niestety znalazłem kilka filmów na youtube które pokazują identyczny problem... Link do jednego z filmów:

iPad display problems

Chwilę później Przemek wrzucił swoje nagranie:

iPad.m4v

Dalsza część naszej korespondencji:

iPada kupiłem w sporym elektronicznym sklepie w Vegas, w stanie idealnym i przez pierwsze 10h działał też idealnie (kupiłem go tuż przed odlotem do Polski, zdążyłem jeszcze wrzucić na niego trochę muzyki i kilka filmów żeby mieć co robić podczas lotu). Faktycznie wygląda to trochę jak efekt jakiegoś uszkodzenia mechanicznego, jakkolwiek mi na pewno nie zdarzył się taki wypadek (miałem go w etui wciąż przy sobie), a wcześniej nie zauważyłem żadnych problemów. Zastanawiałem się też czy nie jest to może spowodowane tym, że etui posiada małe magnesy przytrzymujące górna okładkę etui, ale w sieci znalazłem informacje, że takiego typu etui są namiętnie używane przez sporą część użytkowników i nie ma z nimi żadnych kłopotów. Obudowa jest jak to w dwudniowym sprzęcie - w stanie idealnym. Poza tym startując - na ekranie nie widać żadnych artefaktów, dopiero po kilku dłuższych chwilach korzystania z niego zaczynają się pojawiać najpierw pojedyncze szumy, które później przechodzą w poruszające sie po ekranie pionowe linie. W samolocie przez jakies 6h czytałem na iPadzie książkę, oraz oglądałem dwa odcinki serialu i nic takiego nie miało miejsca. Fakt, że po przyjeździe od razu wrzuciłem na niego nowy software, ale zakładam, że gdyby to była jego wina - to takich przypadków już dzisiaj w sieci byłyby tysiące podobnych filmów...

Nasz czytelnik ma zamiar wymienić swojego iPada u jednego z dystrybutorów marki Apple.

Myślę że bez najmniejszych problemów katowicki Cortland wymieni mój egzemplarz, natomiast sprawa wygląda zastanawiająco.

Życzymy powodzenia ;)

Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Nasz iPad na iOS 4.2 działa bez zarzutu, nawet lekko przyśpieszył. Przypomina mi to trochę sytuację z migotającymi ekranami w 27-calowych iMacach. Mamy nadzieję, że uda się sensownie rozwiązać ten problem, ale nie liczyłbym na zbyt przychylną reakcję w polskich sklepach ze sprzętem Apple'a. Czekamy na dalsze wieści.

*Zachowano pisownię oryginalną.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)