Program partnerski Play - z Novem

Program partnerski Play - z Novem

play i novem
play i novem
Kira Czarczyńska
12.10.2010 18:00, aktualizacja: 12.10.2010 20:00

Rzecznik prasowy fioletowego operatora poinformował dzisiaj, że firma Novem wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu partnerskiego Play. Cel? Oczywiście, zdobycie rzeszy nowych klientów.

Novem będzie odpowiadać teraz za kompleksowe zrealizowanie programu wsparcia sprzedaży telefonów komórkowych i usług mobilnego Internetu oraz pozyskanie nowych abonentów dla operatora sieci Play. Zdążające do tego działania będą prowadzone w Sieci i rozliczane, podobnie jak w przypadku większości programów partnerskich, za efekt.

Kampania rozpoczęła się w październiku i potrwa 12 miesięcy. Zostanie wykorzystana reklama efektywnościowa oraz nowoczesne narzędzia marketingu internetowego.

Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem, wyjaśnia, że Play jest kolejną firmą, która powierza Novem pełną realizację strategii kampanii w Internecie - i zostanie obsłużona kompleksowo:

Play postawił na reklamę w Sieci. Dzięki możliwości stworzenia kompleksowej strategii działań reklamowych w internecie, możemy w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje reklama efektywnościowa. Nasz program sprzedażowy stworzony na potrzeby kampanii Play został zbudowany w oparciu o najnowsze narzędzia marketingowe, służące do skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pośrednictwem internetu.

Narzędzia, które zostaną wykorzystane w kampanii, stworzono specjalnie na potrzeby Play. Spółka Novem zrobiła już podobne projekty m.in. dla Aviva, BZ WBK, Learning Systems Poland - operator dostanie więc w pełni kompleksową usługę popartą dużym doświadczeniem.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)