W taki sposób tworzy się gry RPG na iOS

W taki sposób tworzy się gry RPG na iOS

Aralon
Aralon
Zbyszek Kowal
12.10.2010 04:13, aktualizacja: 12.10.2010 06:13

Zaglądając do sklepu Apple?a, zazwyczaj nie interesujemy się tym, jak wyglądał proces produkcyjny danej gry. Interesuje nas produkt finalny, ostatnia wersja pozbawiona błędów. Czasami warto jednak spojrzeć na gry z App Store z nieco innej perspektywy, aby docenić to, co otrzymujemy.

Zaglądając do sklepu Apple?a, zazwyczaj nie interesujemy się tym, jak wyglądał proces produkcyjny danej gry. Interesuje nas produkt finalny, ostatnia wersja pozbawiona błędów. Czasami warto jednak spojrzeć na gry z App Store z nieco innej perspektywy, aby docenić to, co otrzymujemy.

Poniżej możecie zobaczyć najnowszy trailer z gry Aralon: Sword and the Shadow autorstwa grupy* *Galoobeth Games. Zgodnie z zapowiedzią twórców możemy spodziewać się klasycznej trójwymiarowej gry RPG, zbliżoną w zakresie swobody (ciekawe, czy na pewno) poruszania się do kultowego już Obliviona.

Graficznie bardzo podobnie prezentuje się Ravensword lub Avatar Gameloftu. Czy rzeczywiście będzie to tak rozległy świat, jak ten znany z Obliviona, przekonamy się po premierze. Tymczasem poniżej możecie zobaczyć materiał na temat tej samej gry, jaki pojawił się w lutym tego roku. Jeszcze parę miesięcy temu ta gra wyglądała właśnie tak:

Kolosalny skok, czyż nie? W kilka miesięcy gra wskoczyła o kilka poziomów wyżej. To mniej więcej tak, jakby postać pierwszego poziomu zabiła finalnego przeciwnika w grze i otrzymała za niego pół miliona punktów doświadczenia! Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać, aby zagrać w tę produkcję.

Źródło: cultofmac

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)