mBank udostępnia klientom elektroniczny billing

mBank udostępnia klientom elektroniczny billing

mBank udostępnia klientom elektroniczny billing
Kira Czarczyńska
19.08.2010 14:25, aktualizacja: 19.08.2010 16:25

Wirtualna sieć telefonii komórkowej mBank Mobile zaproponowała swoim klientom wygodniejszą metodę kontrolowania wydatków. We współpracy z firmą Blue Media powstał panel z elektronicznym wykazem połączeń, w którym na bieżąco można sprawdzać, jak kształtują się obecnie koszty korzystania z usług operatora należącego do mBanku.

Damian Miros, który odpowiada za wdrożenie e-bilingu w mBank mobile:

Wprowadzając usługę elektronicznego billingu, ułatwiamy naszym Klientom zarządzanie kontem telefonicznym.

E-billing można przeglądać, korzystając z panelu klienta, do którego loguje się na stronie www.mbankmobile.pl

Po zalogowaniu się do swojego profilu i autoryzacji hasłem SMS, można śledzić dokładnie swoje wydatki. Panel umożliwia sprawdzanie zarówno wydatków, jak i czasu wykonywanych połączeń oraz stanu zamówionych i wykorzystanych usług.

To nie wszystkie zmiany w mProfilu. mBank mobile wprowadził także spis abonentów, w którym może zarejestrować się każdy użytkownik sieci. W internetowym rejestrze odnajdziemy wszystkich użytkowników mBank mobile, którzy wyrazili na to zgodę. Operator udostępnił też możliwość otrzymywania elektronicznych i pisemnych informacji o zmianach cennika i regulaminu.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)