Moda na sukces od LG sposobem na odbicie od dna? [wideo]

Coraz popularniejszy marketing wirusowy stał się nową bronią w rękach koreańskiego LG. "The Young and the connected" to nowy sposób na dość tanią promocję urządzeń producenta. Pytanie tylko czy parodia równie nieudolna co oryginalny, telewizyjny wzorzec przekona Internautów? Popatrzmy.

Niekonwencjonalna promocja Androida [wideo]

Oto czołówka nowego "serialu":

A tak prezentują się niektóre z odcinków:

Na YouTube powstał już oficjalny kanał wręcz kipiący od nieudolnych reklam telefonów komórkowych. Cóż, product placement zapewne jest dobrym sposobem reklamy, jednak nawet virale należy przygotowywać z pomysłem. A tego tym razem zabrakło.

Zobacz również: Appshaker 2 #5 - gry i aplikacje na Androida

Podziel się:

Przeczytaj także:

Popularne w tym tygodniu:

Nokia 8 oficjalnie. Podwójny aparat z optyką Zeissa, "czysty" Android i technologia z Hollywood LG V30 będzie petardą. Lepszy aparat i technologia znana z Nintendo Switch zapowiedziane Android 8.0 Oreo oficjalnie. Czytelnicy Komórkomanii mieli nosa Najlepsze aplikacje astronomiczne. Zlokalizuj Perseidy i zobacz Ziemię z kosmosu Dobry smartfon to nie tylko dobre podzespoły, czyli jak producenci dbają o oprogramowanie Galaxy Note 9 z alkomatem? To niegłupi pomysł, ale plany Samsunga mogły zostać źle zrozumiane Sharp Aquos S2 oficjalnie. Ma wąskie ramki i podwójny aparat o ciekawych możliwościach Xperia XZ1 i XZ1 Compact na zdjęciach Oppo R11 FC Barcelona Edition - taki telefon dla fanów piłki nożnej to ja rozumiem #wSkrócie: iPhone 7s na wideo i zdjęciach oraz Samsung Internet dla każdego LG V30 na wideo. Wygląd smartfona potwierdził... Joseph Gordon-Levitt Essential Phone - "bezramkowy" ekran ma wadę, której się spodziewałem