Moda na sukces od LG sposobem na odbicie od dna? [wideo]

Coraz popularniejszy marketing wirusowy stał się nową bronią w rękach koreańskiego LG. "The Young and the connected" to nowy sposób na dość tanią promocję urządzeń producenta. Pytanie tylko czy parodia równie nieudolna co oryginalny, telewizyjny wzorzec przekona Internautów? Popatrzmy.

Niekonwencjonalna promocja Androida [wideo]

Oto czołówka nowego "serialu":

A tak prezentują się niektóre z odcinków:

Na YouTube powstał już oficjalny kanał wręcz kipiący od nieudolnych reklam telefonów komórkowych. Cóż, product placement zapewne jest dobrym sposobem reklamy, jednak nawet virale należy przygotowywać z pomysłem. A tego tym razem zabrakło.

Zobacz również: Appshaker 2 #5 - gry i aplikacje na Androida

Podziel się:

Przeczytaj także:

Popularne w tym tygodniu:

To już! Koniec opłat za roaming w Unii Europejskiej Kolejna awaria sieci Orange. Użytkownicy nie mogą wysyłać wiadomości [aktualizacja] Nokia 3, Nokia 5 oraz Nokia 6 już w Polsce wraz z toną akcesoriów. Czy warto się nimi zainteresować? Play również z roamingiem "Roam Like At Home". Za granicą jak w kraju Prosty trik, dzięki któremu Chrome na Androida staje się wygodniejszy w obsłudze #wSkrócie: szkło na ekran iPhone'a 8, letnia aktualizacja Pokemon GO i Galaxy S8+ Dual SIM Chińskie etui na telefon, które zmienia kolor, gdy je trzymasz Android Marcher to malware, który może wykraść wasze dane. Uważajcie! OnePlus 5 oficjalnie. Potężny smartfon w niezłej cenie Honor 9 oficjalnie. Niezła alternatywa dla Huaweia P10 "W Unii jak w domu", czyli Plus i Plush nie pozostają w tyle Wszystko, co trzeba wiedzieć o roamingu w UE. Już nigdy nie zapłacimy więcej?