Milion e-faktur Play
Powiadomienie na maila, zamiast odbierania od listonosza kolejnego listu z fakturą w środku? Najwyraźniej klientom Play spodobał się ten pomysł.
04.07.2010 | aktual.: 04.07.2010 17:45
Rzecznik prasowy sieci poinformował na blogu o wystawieniu milionowej e-faktury.
Rzecznik prasowy sieci poinformował na blogu o wystawieniu milionowej e-faktury.
Marcin Gruszka, BlogPlay.pl:
Tak! wczoraj wysłaliśmy e-fakturę numer 1 000 000! Z e-faktury korzysta w PLAY już ponad 230 tysięcy klientów i jest to zdecydowanie najlepszy wynik wśród polskich telekomów ;-) Już niedługo opublikujemy ciekawy wywiad na ten temat z naszym ekspertem w tej dziedzinie.
Ekspert ma opowiedzieć klientom Play o tym, co to właściwie jest e-faktura, czy Skarbówka rzeczywiście jej nie lubi, oraz dlaczego sieć tak bardzo promuje to rozwiązanie.
E-faktura w Play
Tradycyjna, papierowa wersja faktury została zastąpiona przez Play jej elektronicznym odpowiednikiem. E-faktura zawiera te same dane co normalna i jest dostępna z dowolnego miejsca na świecie, dzięki Internetowi, w każdej chwili.
W jaki sposób dostarczana jest klientowi e-faktura?
W chwili wystawienia faktury elektronicznej przez Play, do klienta wysyłane jest z adresu eawizo@mojefinanseplaymobile.pl, pocztą elektroniczną powiadomienie o jej wystawieniu. Sama faktura elektroniczna udostępniana jest natomiast klientowi poprzez system Play24.
Obecnie z opcji elektronicznej faktury korzysta 230 tysięcy klientów Fioletowego Operatora.
Źródło: Play