Microsoft zapłaci za przepisanie gier z iPhone'a na Windows Phone
Microsoft usilnie stara się wrócić na arenę walki o miano najpopularniejszego mobilnego systemu operacyjnego ze swym Windows Phone 7. Co jednak zrobić, by już w momencie premiery systemu zaoferować odbiorcom pokaźną ilość dobrych i sprawdzonych gier? Kupić je? Nie! Lepiej kupić deweloperów. Taką strategię przyjął gigant z Redmond i postanowił płacić deweloperom za przepisywanie gier z iPhone na swoją platformę.
14.06.2010 | aktual.: 14.06.2010 15:30
Microsoft zwraca się do deweloperów, których produkcje pisane dla iPhone odniosły komercyjny sukces proponując ich przepisanie w oparciu o technologię Silverlight lub XNA. Oferuje przy tym "niemałą" ilość pieniędzy za wykonaną pracę.
Mimo, że nie padły żadne kwoty, a oferowana suma została przez informatora nazwana niemałą, sam informator nie podejmie się zadania przepisania swojego programu na WP7. Uznał on bowiem, że zadanie to jest zbyt czasochłonne i kosztowne. Co na to powiedzą inni kuszeni przez Microsoft deweloperzy? Cześć zapewne się zgodzi, a zyskają na tym klienci, czyli my.
Źródło: SIMblog.pl