Osobisty konsultant w Play

Osobisty konsultant w Play

Osobisty konsultant w Play
Kira Czarczyńska
24.04.2010 15:30, aktualizacja: 24.04.2010 17:30

Różne usługi były już przez operatorów sprzedawane w pakietach z telefonami. Osobisty konsultant, który ma doradzać klientowi przez cały czas trwania podpisanej umowy, jest jednak wyjątkowo ciekawą opcją na tle "bonusów" przyznawanych przez inne telekomy.

Żeby dostać swojego konsultanta, trzeba podpisać umowę w ofercie Play Premium i kupić jeden z telefonów: HTC DESIRE lub MOTOROLA MILESTONE.

Żeby dostać swojego konsultanta, trzeba podpisać umowę w ofercie Play Premium i kupić jeden z telefonów: HTC DESIRE lub MOTOROLA MILESTONE.

Osobisty konsultant ma być doradcą, do którego użytkownik tych modeli może zadzwonić w przypadku problemów i niemal natychmiast uzyskać rzetelną, pełną informację i poradę.

Przynajmniej w teorii, bo obsługa klienta Play powszechnie jest uznawana za, powiedzmy delikatnie, niezbyt rzetelną i pomocną. Czy tak będzie też w przypadku osobistego konsultanta? Zapewne czas pokaże.

Jak to działa?

Kiedy zdecydujemy się na zakup HTC Desire albo Motorola Milestone i podpiszemy umowę w Play Premium, aparat zostanie nam dostarczony wraz z numerem telefonu do naszego osobistego konsultanta.

Od tego momentu możemy złapać go pod podanym numerem i zadawać pytania lub prosić o pomoc - aż do końca czasu trwania naszej umowy.

Źródło: BlogPlay.eu, BlogPlay.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
microSIM w Play!
microSIM w Play!
Mateusz Żołyniak
HTC Desire HD w Play...
HTC Desire HD w Play...
Mateusz Żołyniak
Komentarze (0)