Naliczono opłatę w Stanie Darmowym? Można reklamować
Informacja dla wszystkich tych, którzy korzystali z promocji Darmowy Numer w Play Fresh, a teraz aktywowali Stan Darmowy.
Do wczoraj mogła występować nietypowa sytuacja: rozmowy z byłym Darmowym Numerem były przez pewien czas rozliczane normalnie stawką 29 groszy, mimo korzystania ze Stanu Darmowego. Jak wyjaśnił na swoim blogu rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka - był to błąd systemu.
Do wczoraj mogła występować nietypowa sytuacja: rozmowy z byłym Darmowym Numerem były przez pewien czas rozliczane normalnie stawką 29 groszy, mimo korzystania ze Stanu Darmowego. Jak wyjaśnił na swoim blogu rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka - był to błąd systemu.
We wpisie czytamy:
Błąd systemu został całkowicie wyeliminowany już wczoraj. Jeżeli zauważyliście podobne problemy na swoich kontach, proszę złóżcie reklamacje. Rozpatrzymy je sprawnie i pozytywnie. Przepraszamy za problem.
Jeśli więc komuś z was Play naliczył przypadkowo opłatę - zgłaszajcie do Play. Sieć wie o błędzie, nie będzie więc problemu z uznaniem reklamacji.
Źródło: BlogPlay.pl