HTC wypuści kilka smartfonów z Windows Phone 7 Series

Tuż po wczorajszej konferencji prasowej Microsoftu, firma HTC ogłosiła, iż w tym roku wprowadzi do sprzedaży pierwsze smartfony z Windows Phone 7 Series. Nowe modele będą wykorzystywały wszystkie nowe funkcje, oferowane przez nadchodzący OS giganta z Redmond, w tym: Xbox Live, serwis Zune, multitouch czy odświeżony Marketplace.

HTC wypuści kilka smartfonów z Windows Phone 7 Series
Mateusz Żołyniak

16.02.2010 | aktual.: 16.02.2010 16:29

Dla HTC Windows Phone 7 to nowy sposób podejścia do obsługi smartfonów poprzez połączenie treści internetowych i aplikacji telefonicznych. Ma pozwolić to firmie umocnić pozycję lidera wśród producentów telefonów z Windows i zaoferować najbardziej innowacyjne smartfony na rynku.

Windows Phone 7 Series jest kamieniem milowym dla firmy Microsoft, przemysłu i osób, które nie godzą się na kompromisy. HTC współpracuje blisko z Microsoft w celu dostarczania użytkownikom unikalnych rozwiązań HTC. Firma Microsoft z uwagą wysłuchała opinii użytkowników systemu, na ich podstawie stworzyła nową szybką i zniewalającą wersję oprogramowania, wykorzystującego nowe podejście do obsługi smartfonów.

Peter Chou, chief executive officer w HTC Corporation

Windows Phone 7 Series, zaprezentowany na Mobile World Congress 2010, oferuje nowe podejście do obsługi telefonu, łączące najważniejsze dla użytkowników treści internetowe i aplikacje do zarządzania nimi. Po raz pierwszy w historii, Microsoft umożliwi obsługę gier Xbox LIVE oraz muzyki i wideo Zune na telefonach komórkowych z systemem Windows Phone 7 Series.

Ludzie żyją dziś szybciej niż kiedykolwiek i zmuszeni są do częstego wyboru priorytetów, dlatego wspomagają się najnowszymi technologiami. System Windows Phone 7 Series ułatwia życie łącząc treści z Internetu, aplikacje i serwisy w jednym widoku. Cieszymy się, że we współpracy z firmą HTC, która jest międzynarodowym liderem technologii i projektowania mobilnych telefonów, możemy zaprezentować klientom na całym świecie nowe telefony z Windows.

Andy Lees, senior vice president of Mobile Communication Business w firmie Microsoft

Zapowiedzi te potwierdzają wysokie aspiracje HTC i chęć znacznego zwiększenia popularności marki na całym świecie. Czego dowodem może być prowadzona kampania Quietly Brilliant.

Źródło: informacja prasowa HTC

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)