Produkcja iMaków 27" Core i5/i7 wstrzymana?

Produkcja iMaków 27" Core i5/i7 wstrzymana?

Produkcja iMaków 27" Core i5/i7 wstrzymana?
Krzysztof Basel
01.02.2010 16:30, aktualizacja: 01.02.2010 17:30

Wszystko zaczęło się pod koniec listopada wraz z wprowadzeniem do sprzedaży 27-calowych iMaków z procesorami Core i5 i i7. Od tego momentu wielu klientów skarży się ma migające ekrany oraz żółte zabarwienia na monitorach w zakupionych desktopach Apple. Firma z Cupertio wie o problemie, ale najwidoczniej nie potrafi sobie z nim poradzić. Serwis Hardmac podaje informację, że Apple wstrzymało właśnie produkcję iMaków 27" z chipami Core iX.

W czym leży problem?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3jWlepBzVMs[/youtube]

Problem z wadliwymi monitorami polega na tym, że wyświetlacz ma Blog

Problemów z wadliwym iMakami ciągle nie rozwiązano. Kilka dni temu Apple wydłużyło czas oczekiwania na zakup 27-calowych iMaków z procesorami Core i5 i i7 do 3 tygodni. Ponieważ pierwsza aktualizacja oprogramowania wewnętrznego nie pomogła, podobno w drodze jest druga, większa poprawka. Powtarza się zatem sytuacja z opóźnieniem dostaw przed wydaniem nowego firmware - podobną sytuację mieliśmy w grudniu.

Dzisiaj portal Harmac podaje, że zupełnie wstrzymało produkcję iMaków 27" z chipami Core iX. Prawdopodobnie do czasu uporania się usterkami migających wyświetlaczy oraz żółtego zabarwienia na matrycach.

Jak sprawidzić swój komputer?

Według doniesień użytkowników forum MacRumors iMaki wyprodukowane  w 40 i 41 tygodniu zazwyczaj są wolne od problemu żółtych wyświetlaczy. Wierząc macuserom to właśnie modele z tych serii najczęściej stoją w salonach. Im nowsze egzemplarze, tym częściej zdarzają się uszkodzone sztuki. Sprawa dotyczy modeli 21,5″ oraz 27″. Każdy użytkownik może sam, w prosty sposób przetestować swoją maszynę. Kilka metod zostało opisanych na forum Macrumors.

Migający wyświetlacz w 27-calowym iMaku z pewnością zauważycie - chociaż najczęściej usterka zaczyna być widoczna dopiero przy dłuższym użytkowaniu komputera, np. po 4-5 godzinach. W wielu przypadkach problem występował dopiero po kilku lub nawet kilkunastu dniach po zakupie.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)