Hit i kit roku 2009 w Play

Hit i kit roku 2009 w Play

PlayLogo
PlayLogo
Kira Czarczyńska
11.01.2010 07:00, aktualizacja: 11.01.2010 08:00

Świetnie znany w branży telekomunikacyjnej serwis blogplay.eu, poświęcony operatorowi komórkowemu Play, przeprowadził wśród swoich czytelników interesującą ankietę. W głosowaniu wybrano najciekawsze oraz najmniej przyjemne dla użytkownika elementy oferty sieci należącej do P4.

Nikogo chyba nie zaskoczy, że hitem został Play Fresh. A co z kitem...?

Świetnie znany w branży telekomunikacyjnej serwis blogplay.eu, poświęcony operatorowi komórkowemu Play, przeprowadził wśród swoich czytelników interesującą ankietę. W głosowaniu wybrano najciekawsze oraz najmniej przyjemne dla użytkownika elementy oferty sieci należącej do P4.

Nikogo chyba nie zaskoczy, że hitem został Play Fresh. A co z kitem...?

Ankieta zawierała większość propozycji nadesłanych przez czytelników BlogPlay.eu. W przypadku hitu najwyraźniej wątpliwości nie było najmniejszych, kit natomiast miał głosy rozłożone nieco bardziej równomiernie.

Hit roku 2009 wg BlogPlay.eu

  • I miejsce: Oferta Play Fresh (ważność wychodzących, koszt minuty i inne) - aż 71% głosów;
  • II miejsce: Oferta OnePlay Pro (29 groszy za minutę) - 6%;
  • III miejsce: Wprowadzenie najkrótszej oferty abonamentowej, na 6 miesięcy - 4%.

Wynik głosowania nie jest w najmniejszym stopniu zaskakujący. W końcu Play Fresh nieźle namieszał na polskim rynku telekomunikacyjnym, wymuszając w końcu od pozostałych operatorów znaczne obniżenie cen i modyfikacje ich ofert. Czas już był najwyższy, bo cenniki Wielkiej Trójki nieco się zastały.

Play Fresh zostawił wszystkie pozostałe propozycje daleko w tyle. I faktycznie, OnePlay Pro czy półroczna oferta abonamentowa, nie mogą się z nim równać.

Kit roku 2009 wg BlogPlay.eu

Tutaj głosy były dość wyrównane. Niezaprzeczalnie jednak, przewagą 3%, wygrał - a może w tym wypadku należy powiedzieć "przegrał"? - BOK. Ale nie tylko to wkurzało klientów:

  • I miejsce: BOK – Biuro Obsługi Klienta - 19%;
  • II miejsce: Niedostępność telefonów - 16%;
  • III miejsce: Niestabilność sieci Play - 13%.

Co ciekawe, sprawa dokumentów na wysypisku poruszyła zaledwie 2%, a wynikiem Play w teście jakości sieci przeprowadzonym przez UKE tylko 3% uczestników ankiety. Znacznie większym problemem okazała się na przykład cena HTC Hero - tu oddano 12% głosów, prawie tyle, co na niestabilność sieci. Jak widać aparat cieszy się sporym powodzeniem...

Głosowało około 950 osób. O komentarz do wyników BlogPlay.eu poprosił rzecznika prasowego Play, Marcina Gruszkę - o ewentualnej odpowiedzi damy wam znać.

A co Wy uważacie za hit i kit? Głosowalibyście podobnie? A może macie innych "kandydatów"?

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)