Firma Mill, która zaistniała ostatnio w sieci dzięki obróbce wizualnej reklamy Toshiby z krzesłem na orbicie, zajęła się kolejnym projektem. Tym razem firma stworzyła reklamę dla City Harvest (organizacji do walki z głodem) wykorzystując telefon iPhone oraz 500 000 jabłek.
City Harvest - apples
Firma Mill, która zaistniała ostatnio w sieci dzięki obróbce wizualnej reklamy Toshiby z krzesłem na orbicie, zajęła się kolejnym projektem. Tym razem firma stworzyła reklamę dla City Harvest (organizacji do walki z głodem) wykorzystując telefon iPhone oraz 500 000 jabłek.
W ramach akcji City Harvest wspierającej osoby głodujące w Nowym Jorku, Mill opracował reklamę, która została nagrana za pomocą komórki Apple. Dodatkowo dla podkreślenia roli iPhone'a w tym przedsięwzięciu wykorzystano pół miliona jabłek. Owoce zostały sztucznie dodane do filmu, a sam telefon znajdował się na specjalnym stojaku, którego ruchy (dla oddania realizmu) rejestrowały trzy aparaty Canon 5D Mark 2. Spójrzcie na proces tworzenia reklamy:
The Mill: City Harvest "Apples" Breakdown
City Harvest walczy o życie osób głodujących w Nowym Jorku. Firma podaje, że w tym mieście każdego dnia marnowane są 122 tysiące kilogramów jedzenia.
Źródło: maholo.com