Rusza kampania reklamowa LG Etna GW620

Rusza kampania reklamowa LG Etna GW620

LG-Intros-LG-GW620-1
LG-Intros-LG-GW620-1
Katarzyna Pura
30.10.2009 17:00, aktualizacja: 30.10.2009 18:00

LG Etna, pierwszy telefon producenta wyposażony w Androida, został oficjalnie ogłoszony w połowie ubiegłego miesiąca.  Od tego czasu tylko raz mieliśmy z nim styczność, kiedy to pokazał się na filmiku nakręconym przez jeden z zagranicznych portali. Producent chyba w końcu doszedł do wniosku, że najwyższa pora zacząć go reklamować.

LG Etna, pierwszy telefon producenta wyposażony w Androida, został oficjalnie ogłoszony w połowie ubiegłego miesiąca.  Od tego czasu tylko raz mieliśmy z nim styczność, kiedy to pokazał się na filmiku nakręconym przez jeden z zagranicznych portali. Producent chyba w końcu doszedł do wniosku, że najwyższa pora zacząć go reklamować.

Reklamy wideo, które widzicie poniżej, skupiają się przede wszystkim na ukazaniu rozrywkowej części cech Areny, a szczególnie dostęp do serwisów społecznościowych.

Specyfikacja modelu zawiera przede wszystkim 3-calowy dotykowy wyświetlacz TFT o rozdzielczości 320x480 pikseli, WiFi, GPS, 3.5mm jack, aparat 5 Mpix, Bluetooth 2.0 z A2DP oraz radio. Obsługuje czterozakresowy GSM 850/900/1800/1900 MHz oraz HSPA 2100.

Źródło: EngadgetMobile

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)