Mobilna telewizja - testy w Poznaniu

Mobilna telewizja - testy w Poznaniu

mobile tv
mobile tv
Kira Czarczyńska
18.01.2010 12:00, aktualizacja: 18.01.2010 13:00

Na sprawną, działającą w całym kraju telewizję mobilną czekamy już w zasadzie od paru lat. Miał to być absolutny hit, rewelacyjna usługa dla każdego posiadacza komórki.

Cóż, rzeczywistość okazała się być znacznie mniej kolorowa. Firma Info-TV-FM nie rezygnuje jednak i kontynuuje testy. Były już w Warszawie - teraz czas na Poznań.

Cóż, rzeczywistość okazała się być znacznie mniej kolorowa. Firma Info-TV-FM nie rezygnuje jednak i kontynuuje testy. Były już w Warszawie - teraz czas na Poznań.

Na dachu Uniwersytetu Ekonomicznego stanął nadajnik firmy Info-TV-FM, która wygrała przetarg na operatora multipleksu i próbuje teraz wprowadzić usługę na rynek. Przez miesiąc można mobilną telewizję testować za darmo - później niestety będzie już trzeba za nią płacić.

Pytanie brzmi jednak: komu zapłacić? Jak na razie bowiem operatorzy nie są zainteresowani współpracą i nie mają zamiaru oferować tej usługi swoim klientom. Sama Info-TV-FM natomiast nigdy nie zamierzała być sprzedawcą detalicznym, choćby dlatego, że są to jednak spore koszty i konieczność zorganizowania całej obsługi użytkownika końcowego.

Telefony obsługujące standard DVB-H nie są też najtańsze - nawet zakup specjalnej przystawki do bardziej popularnych modeli, to również pewien koszt. Sami klienci też nieszczególnie palą się więc do korzystania z telewizji w telefonie komórkowym.

Tak czy inaczej jednak, zgodnie z planem - do końca 2011 roku usługa ma objąć zasięgiem 31 miast w Polsce. Poza Warszawą i Poznaniem będą to między innymi Kraków, Wrocław czy Gdańsk. Oferowany będzie dostęp do kilkunastu programów telewizyjnych - między innymi: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat, Kino Polska - oraz czterech stacji radiowych.

Już dzisiaj natomiast poznamy wyniki testów mobilnej telewizji, które prowadzone były w Warszawie. Będą to zarówno informacje o tym, jakie kanały cieszyły się największym zainteresowaniem, jak i dane dotyczące kosztów, jakie klienci są gotowi ponieść w związku z dostępem do tej usługi.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)