Motorola Milestone w Play, czyli jak się tego nie robi... [wideo]

Motorola Milestone w Play, czyli jak się tego nie robi... [wideo]

Motorola Milestone w Play, czyli jak się tego nie robi... [wideo]
Paweł Żmuda
07.05.2010 16:29, aktualizacja: 07.05.2010 18:29

Reklama telefonu komórkowego nie jest prostą sprawą. Wiedzą to specjaliści z Motoroli i sieci Verizon, którzy odpowiedzialni byli między innymi za kampanię Droid Does czy spot z rozebraną Megan Fox. Niestety, wiedza ta nie przydała się na polskim rynku. Wystarczyło oddać promocję telefonu w ręce jednego z naszych operatorów, by wyszło tak jak zawsze.

Reklama telefonu komórkowego nie jest prostą sprawą. Wiedzą to specjaliści z Motoroli i sieci Verizon, którzy odpowiedzialni byli między innymi za kampanię Droid Does czy spot z rozebraną Megan Fox. Niestety, wiedza ta nie przydała się na polskim rynku. Wystarczyło oddać promocję telefonu w ręce jednego z naszych operatorów, by wyszło tak jak zawsze.

Na blogu rzecznika Play ukazał się właśnie najnowszy spot promujący Motorolę Milestone jako telefon biznesowy. Popatrzmy:

Na tle światowych wzorów całość wypada bardzo miernie. Przekonuje Was podobna reklamówka?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)