“Dziś zmienia się z Orange”, czyli dużo szumu o nic…

Rewolucja w stylu Orange...

Rewolucja w stylu Orange...

Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis “dziś zmienia się z Orange”. Mają one “odzwierciedlać zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata”. Szkoda tylko, że…

Weekendy z Orange – przetestuj usługi, zanim zapłacisz

Zanim przejdę do sedna sprawy, warto zapoznać się z poniższą informacją prasową, którą można nazwać “odą do Orange”. Platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych.

Nowa platforma komunikacji i nowy podpis (“today changes with Orange”) są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli, jaką spełnia w nim Orange. Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług. Sposobem na to jest pokazywanie, jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci.

Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty “Więcej dla stałych klientów Orange”. Premiowani są w niej klienci korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę, otrzymują o 20 proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc, przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi – ich kontakty zmienią się z Orange.

“Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange.

Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP

W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World – przeglądać w telefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.

Zmiana, o której mówi Orange, może dotyczyć rzeczy małych i dużych – wprowadzenie innowacyjnej usługi, szybka pomoc w rozwiązaniu problemu, czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży. Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia, że kontakt zmienia się z Orange, a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje, że wypoczynek zmienia się z Orange. Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się z Orange.

Orange wprowadza do oferty HTC Wildfire, BB Bold 9780 i Samsunga Ch@t335

Również internet zmienia się z Orange. To właśnie klienci tej sieci jako pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce, mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Już teraz jest można go używać w 24 miastach, m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju. Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii, w tym CDMA, do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.”

Co z tego wynika?
Na koniec krótki komentarz. Jak widać, sieć Orange próbuje mocno promować… no właśnie co? Z informacji prasowej wynika, że sieć chce wyjść naprzeciw swoim klientom i uczynić ich szczęśliwymi. Bardzo podoba mi się w szczególności fragment: “Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług”. Niestety, w zasadzie nic z tego nie wynika. Nie ma żadnych rewelacyjnych ofert, wielkich zmian czy stworzenia nowej, rzeczywistej platformy komunikacji z klientami.

Orange

Orange

Jest jedynie wzmianka o ofercie “Więcej dla stałych klientów”, mobilnym internecie w standardzie HSPA+ DC, rewelacyjnej usłudze “Orange World” oraz uśmiechach obsługi w salonach Orange. Jednym słowem: rewelacja. Orange naprawdę zmienia świat na lepsze…

Nowa kampania pomarańczowego operatora to wiele szumu o nic. Wygląda to jak ściganie się z Play o to, kto wymyśli bardziej pompatyczną kampanię reklamową. Prawda, że internet w Orange jest szybki i może cieszyć jego zwiększający się zasięg, mogą cieszyć się także stali klienci sieci, ale co to ma niby wspólnego ze zmienianiem “codzienności przez Orange”?

Play uruchamia „sieć 4G”, ale…

Mimo że sam jestem klientem sieci Orange, już wolę “udawane 4G w Play” niż zmiany mojego życia przez pomarańczową sieć i uśmiech sprzedawców w salonie… Poczekam jednak i z chęcią zobaczę, czy “Dziś zmienia się z Orange” to nie tylko puste hasło reklamowe.

Regulamin komentowania

  • gregyyy

    tez mam orange ale jeszcze do VIII.2011 ;) i wywalam tą kartę jak najdalej.

    • mycior

      I słusznie :) miałem Orange przez ponad 5 lat i dopiero po przejściu do 36i6 zrozumiałem, że Orange to gó*no ;)

  • lol

    I dream of an America where everyone knows that the bird is the word.

  • SiAdi

    To taka “rewolucja” jak ta z Play “4G”. Wygląda na to, że ścigają się w absurdach :)

  • Marian

    Fakt, odszedłem od nich i jakoś nie żałuję. Jeśli jest pojęcie korporacji w złym tego słowa znaczeniu, to orendż jest dla mnie tej korporacji synonimem. Wiele pracy przed nimi, aby zetrzeć złe wrażenie.

  • kom

    Symbol czerwonej pięcioramiennej sowieckiej gwiazdy jest prawnie zakazany w PL na równi z hitlerowską swastyką. Czyżby nasi nauczyciele tolerancji znad Sekwany o tym nie wiedzieli?

  • szadek

    Drogi autorze, co do “rzeczywistej platformy komunikacji z klientami”, to Orange jest jedyna siecia, gdzie mozesz zwrocic sie bezposrednio do rzecznika prasowego, masz moderowane przez operatora forum na orange.pl, no i 80 000 fanow na orange polsna na facebooku, gdzie takze prowadzone sa rozmowy. Naprawde jak dla mnie, to brakuje tutaj rzetelnosci. Pozdrawiam.

  • JAR

    Wolałbym, aby Che nie straszył mnie znowu z plakatów!!!
    To nie są miłe wspomnienia z przeszłości.

    A tak z innego punktu widzenia.
    Szum jest potrzebny, bo za chwilę będzie szumiał mocno konkurent z Niemiec. (zmiana brandu w Erze).

  • http://produktydosushi.pl sushi

    Wolałbym, żeby Orange przestało ciągle zmieniać interfejs w panelu administracyjnym mojego konta. Nigdy nie mogę nic znaleźć, bo za każdym razem to czego szukam jest gdzieś indziej.

  • Sławomir

    mam trzy nr. w orange.abo,mix,free na kartę.w przeciągu 10 lat próbowałem zmieniać operatora,i powiem wam,że nie zmienie już więcej-pozostaje do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej!

  • hdhdh

    Tak z innej beczki. Kto KUR#A w Orange odpowiada za reklamę? Takiego tępaka od razu bym zwolnił. Akurat dzisiejsza sytuacja polityczna na świecie nie pozwala na podejście do rewolucji z humorem gdy ludzie oddają życie za wolność! Pewnie zaplanowali to wcześniej….co z tego? Taka gówniana z nich firma, że nie potrafią uszanować ludzi i się dostosować? Może na co dzień nie jestem zbyt wrażliwy, ale nawet dla mnie to jest ostre przegięcie.

  • dziwnyjesttenswiat

    najbardziej mi się podobają te zdjęcia w tym kolorze:P

  • Shams

    Wielkie hasła, a o poza nim? Specjalnych zmian nie widzę. Dzisiaj to mam z Heyah, która daje mi co chwila dodatkową kasę w postaci podwójnego doładowania.

  • barbos

    @ Shams, co Ty gadasz? A nowe telefony ( BB Bold, HTC WildFire), darmowe testowanie różnych usług przez weekend, zmiany w ofertach biznesowych (oferta dopasowana) itd. Trzeba się tylko szerzej rozejrzeć :)

  • Mariusz

    @barbos jeśli Ty WildFire uważasz za szczyt ambicji to gratuluje ;] ja mam tylko kartę, ale jak będę miał brać abo to nie wezmę u nich bo oferta telefonów jedna z uboższych spośród 4 największych operatorów.

  • enrike

    Haha… Orange właśnie kojarzy mi się z takimi akcjami. Najbardziej mi utkwiło w pamięci jak przygotowywali wszystkich do wprowadzenia stawki 29 groszy za minutę do wszystkich, ale… jej nie wprowadzili. Przynajmniej nie wtedy co mieli. Dla tego lubię Tak-taka. O każdej promocji dowiaduję się z zaskoczenia i nie ma później żalu, że czegoś nie wprowadzili.

  • marcin

    mi się wydaje, że oferty telefonów są dość zbliżone u wszystkich opów. Najważniejsze jest to, na jakich warunkach bierze się np. tego wspomnianego wcześniej wildfire’a, z jakim pakietem minut, netu, bonusami czy dodatkowymi usługami. I jeżeli o to chodzi, to oferta Orange (nawet ta najnowsza firmowa), wypada w miarę nie najgorzej obecnie na rynku.

  • drexis

    Nie podoba mi się to porównanie do Che Guevary, ale mniejsza z tym. Orange rzeczywiście w jakimś stopniu zaczyna się zmieniać, ale nadal mają takie zaniedbane poletka, jak chociażby Zetafon, gdzie ceny telefonów są o 100-300 złotych większe niż w Tak Tak Fonie. Powinni bardziej globalnie spojrzeć na swoją ofertę, a nie tylko koncentrować się na segmencie abonamentowym.

  • Yx

    Już chyba wszyscy są przeciwni Orange :D Ostatnio dzwonili do mnie, czy nie chciałbym wziąć u nich abonamentu, skoro tyle lat mam kartę. To ja im na to, że karta jest, bo jest, ale teraz używam tylko Heyah :D

  • Gość

    Dziś zmienia się z Orange a co proponują- trzy najgorsze taryfy odkąd istnieje sieć już w Idei było lepiej.Najgorszą obsługę klienta od lat,bo który klient został poinformowany o wszystkich kruczkach,jakie zawierają te taryfy.Z cudem graniczy uznanie reklamacji a już trzeba zapomnieć jeśli to dotyczy Loterii Audi.Wysokie ceny telefonów,małe pakiety minut w abonamencie,wystarczy porównać podobne u konkurencji.Kto z was wie,że aneksy do umowy można wprowadzić na 3 m-ce przed końcem poprzedniej umowy,a szczególnie te gdzie sieć szybciej zarabia a zarabia na nowych taryfach-Wymuszanie na klientach umów na 24-30 m-cy,moim zdaniem 12 m-cy dla Orange to max czasu i to z możliwością zerwania umowy bo np. 3 reklamacje w m-cu z winy sieci powinny tym skutkować.Czyli Orange się zmienia-ale tak jak to określił ktoś w komentarzu wyżej-OGRANICZA UŻYTKOWNIKA.