Znamy cenę Nokii Lumii 800 w Polsce!

Nokia Lumia 800

Nokia Lumia 800

Jak już wiecie, Nokia Lumia 800 zadebiutuje na naszym rynku w styczniu 2012 roku. Już teraz znamy polską cenę pierwszego Windows Phone’a fińskiej firmy!

Według informacji, jakie do nas dotarły, cena będzie wynosić od 1999 zł do 2099 zł w momencie pojawienia się telefonu na polskim rynku. Ceny w sklepach mogą się różnić w zależności od dystrybutora, który będzie rozprowadzał model, ale 2099 zł to górna granica. Wkrótce ma się rozpocząć przedsprzedaż Lumii 800 w Polsce, a pod koniec stycznia model trafi oficjalnie do sprzedaży. Od razu może pojawić się on w ofercie polskich operatorów, z Orange i T-Mobile na czele.

Lepsza jedna duża Lumia niż kilkaset małych

Czy to dużo? Szczerze powiedziawszy, spodziewałem się wyższych cen w przedsprzedaży. 1999 zł to nie tak dużo za topowy model Nokii z Windows Phone w momencie wejścia na rynek. Można przypuszczać, że dzięki kampaniom promującym model i szerokiej dostępności 800 zdobędzie dużą popularność, a jej ceny będą szybko spadać. Pomóc w tym może również planowana na pierwszy kwartał 2012 roku prezentacja wyższego modelu Nokia Lumia 900.

Oczywiście, obecnie na eBayu można kupić obecnie Lumię 800 z brytyjskiej dystrybucji nawet już za 1600-1800 zł. Należy jednak pamiętać, że telefony te mogą się nieco różnić od egzemplarzy na polski rynek. Dotyczy to lokalizacji oprogramowania, dostępności niektórych usług oraz serwisowania.

Nokia Lumia 800 na 120-metrowym drapaczu chmur [wideo]

Czy Nokia Lumia 800 ma szansę odnieść sukces na polskim rynku? Wydaje mi się, że tak. Pomóc mogą w tym kampanie reklamowe w prasie, telewizji i internecie. Swoje trzy grosze mogą dorzucić operatorzy, jak Orange. Gdyby w ofercie polskiego oddziału pojawiły się oferty z konsolą Xbox, tak jak w Wielkiej Brytanii, sukces byłby niemal zagwarantowany. Ostatnio widać również, że Windows Phone cieszy się coraz większym zainteresowaniem, a premiery Lumii odbiły się echem w całej Europie.

Więcej na ten temat: Nokia Lumia 800

Regulamin komentowania

  • Jak

    Niech spadają. U nas przegrali. Za dwa miesiace juz nikogo Lumia 800 nie bedzie interesowac.

  • Dd

    1-lumia 800 to nie topowy model a cena jak za topowy.
    2-to windows -nikt kto używał symbiana nie przerzuci się na to coś już szybciej na iphona

  • swierszcz33

    A ci Ty możesz wiedzieć na ten temat to rynek o tym zadecyduje nie Twoje głupie gadanie.

  • Cris

    Na Allegro stoją za około 1600 zł

  • Dominik Niziński

    osobiście wróżę większy sukces 710tce, o ile operatorzy nie wymyślą jakiejś kosmicznej ceny to może on średnią półkę podbić ;p swego Mozarta zmienię jednak na titana albo któregoś z 3generacji (gdy już Tango wejdzie).

  • Misio

    Polski rynek oleja – wiec na xbox nie ma co liczyc.

    2000 nie dam za nokie. na chwile obecna dalbym 1200-1300. Wiem, ze to niby „topowy” model, ale chyba wolalbym iPhone za taka cene.

    Do stycznia jeszcze troche – wiec zobacze jak to bedzie.

  • Jak

    Zycie nowego modelu trwa teraz około roku. W tym wypadku od pół roku znamy już  wyglad i parametry Lumii 800. Dodatkowo stracono efekt nowosci, nie wprowadzając jej na nasz rynek zaraz po światowej premierze.
    W styczniu-lutym nowe modele zaprezentuje Sony , Samsung i HTC. Ludzie skłonni wydac 2000zł na tel, będą czekać na te premiery i nie kupia już przestarzałego tel.
    A jakie Ty masz argumenty?

  • Tomek77

    Fajnie że cena nie jest tak wysoka jak przy wcześniejszych modelach Nokii. Modele takie jaka N9 i E7 pojawiały się w cenie 2700zł. Nowa polityka cenowa ma zdecydowanie większy sens w Polskich realiach.

    Zostaje mieć nadzieję że telefon ten do wiosny spadnie do wartości 1500-1600zł w miarę jak Nokia będzie prezentowała kolejne modele. Zgodnie z planem powinny być dwa nowe modele telefonów z WP7 co 3 miesiące. Tak przynajmniej zapowiedział CEO. Jeżeli wszystko im się uda to pod koniec roku 2012r u operatorów większość Nokii będzie z WP7 zamiast Symbiana.

    Oby Nokia jak najszybciej całkowicie przestawiła się na WP7. To jedyna firma która jest w stanie dosłownie zalać rynek swoimi telefonami. Dużo telefonów i częsta premiera kolejnych modeli gwarantuje niskie ceny.

  • Roxs6

    masz racje jak miałbym przesiadać się na zamknięty system to chyba na iOS , na razie wole androida i jego nieograniczone możliwości personalizacji. Gdyby Siri działało po Polsku bardzo możliwe że już bym to zrobił.MImo że umiem angielski to mi się to nie przyda bo nie będę przecież do znajomych wysyłał sms w j. angielskim za pomocą Siri . A android ma dobre pisanie głosowe sms wiec nie ma po co się przesiadać

  • Tomek77

    Telefon powinen być w identycznej cenie co Nokia 700 (Symbian). Nokia oba telefony wyceniła na 270 euro.

  • Gość

    Oj razi po oczach , proszę to poprawić.
    1.”Szczerze powiedziawszy spodziewał się wyższych cen”  2.” obecnie na eBay’u można kupić obecnie ”
    A co do samej Nokii to widać ,że autor tego artykułu jest napalony na L800  jak szczerbaty na sucharek. Za taką cenę tak ubogi w możliwości telefon nie ma szans nie tylko na polskim rynku ale i innych , gdzie trzeba dodać Xboxa gratis , żeby ktoś chciał to dziadostwo jakim jest WP7.

  • Tribal

    tak maks. 1500 zł byłbym w stanie dać za ten telefon, o ile bateria starczyłaby na te 2 dni. Myśle że do czerwca 2012 cena spadnie spokojnie do 1500 zł. Nie do końca rozumiem natomiast sposób wprowadzania Lumii na rynki. Na miejscu Nokii zrobiłbym wszystko aby telefon zadebiutował wszędzie w grudniu, bo święta na pewno wpłynęłyby pozytywnie na sprzedaż tego telefonu. W styczniu natomiast wszyscy będą spłukani po świętach/sylwestrze/karnawale, nie będzie też wymówki do zakupu w postaci świąt…

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000718254065 Franek Pol

    N9 kosztuję 2700 zł tylko że wersja 64 GB a Lumia 800 16 GB więc nie ma co porównywać. 

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000718254065 Franek Pol

    To może napisz specu czemu ktoś z symbiana nie przeżuci się na Windows Phone i prędzej na iOS ? Windows jest tylko z nazwy i raczej z obecnymi windowsami (Seven i Vista) nie ma nic wspólnego. Co innego Windows 8 z interfejsem metro …

  • xdomino996

    „Do tego, swoje trzy grosze mogą dorzucić operatorzy, jak Orange. Gdyby
    w ofercie polskiego oddziału pojawiły się oferty z konsolą Xbox jak
    miało to miejsce w Wielkiej Brytanii sukces byłby niemal zagwarantowany.” heh to nie będzie wtedy sukces telefonu tylko operatora… bo każda firma może tak zrobić a potem chwalić się „świetnymi” wynikami sprzedaży… (co pewnie zrobi Nokia za 2 miesiące)

  • Edi

    N9 16 GB jest po 2299 zł i sprzedaje się rewelacyjnie.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000718254065 Franek Pol

    Mam nadzieję ,że nie przeczytają tego artykułu i nie podwyższą cen ;)

  • Saniar13 8

    Popieram. cena jest kosmiczna jak na taki telefon. system moze owszem jest dobrze zoptymalizowany ale parametry mnie od tej nokii odpychaja. jest za slaba. a jeszcze jak zobaczylem ta cene to podziekuje ale zdecydowanie wole LG SONY CZY SAMSUNGA .telefon juz jest stary. a w lutym maja byc pokazane nowe modele z 4rdzeniowymi procesorami. takze dzieki ale napewno tej nokii nie kupie i nie bede polecac. aczkolwiek to jest kwestia gustu. ktos chce wydawac 2 kafle za jeden rdzen i 3.7 cala ekran to prosze bardzo ale dla mnie ten caly wp7.5 i nokia nie maja nic ciekawego do zaoferowania i za taka kwote to zdecydowanie wolalbym kupic galaxy note z 5.3 calowym wyswietlaczem. Za takie cos jestem w stanie wydac tyle pieniedzy ale za ten szajs nokia z wp 7 sory ale nie. Przynajmniej dopoki nie zaoferuja przynajmniej dwa rdzenie chociaz teraz juz mam dwa rdzenie w smartfonie wiec 4 rdzenie musieliby zaoferowac plus duzo programow w markecie ale poki co market nie oferuje nic specjalnego. zobaczymy jak sie rozwinie ta platforma chociaz sam nie daje jej szans na wielki sukces taki jakby chociaz android czy apple. zaraz pewnie sie rzuca na mnie po co mi w telefonie 2 lub 4 rdzenie odpowiedz jest prosta wydajac tyle kasy chce miec pewnosc ze moj tel bedzie dlugo wspierany i dzieki wlasnie temu 2 rdzeniowemu i czteryrdzeniowem procesorowi wiem ze bedzie on wspierany a o tej nokii szybko sie zapomni. nowe tytuly gier ktore wkrotce zostana zaprezentowane nie pojda na niej . wiec co to za przyjemnosc? wydac 2 kafle i tyle? dziekuje. a nawet jak moj Optimus 3D zostanie przez producenta zapomniany to napewno nie zostanie zapomniany przez developerow wiec ciagle bd mogl cieszyc sie najnowszym oprogramowanie a na wp7 nawet nie wgrasz nowszej wersji oprogramowania.

  • Przem

    Wole swoja E7 niż Windowsa. Jak już miałbym wybór pomiędzy 2 telefonami z tym samym wyglądem to tez wybrałbym co innego – N9. Windows jest zbyt ubogi w możliwości personalizacji. Symbian 3 ma to wszystko, czego oczekuje jeżeli chodzi o ustawienia. Części z nixh nawet Android nie ma. Żonka przesiadła się na androida- ale już po tygodniu maiła dość i wróciła do starej Nokii 5230, a Andka sprzedaliśmy na allegro za 600 zeta. A tak bardzo byłem napalony na Androida… Mocno się na tym systemie zawiodłem – kupiłem Zonie z myślą ze sam się pobawię, bo kiedyś moja E7 się skończy i trzeba będzie szukać czegoś nowego. A tu taki Zonk. Coż, zaczne skupować części do E7 na przyszłość. Może kiedyć Androida w końcu poprawią, by muszę przyznać ze chowa się ten system w stosunku do Symbiana Anny ( a do Belli tym bardziej ). Może kiedyś znów dam mu szanse. Android sprawia wrażenia jakiegoś niedorobioneg – tu czegoś brakuje, tam czegoś nie ma… Taki brak konsekwencji przy projektowaniu systemu. 

    Zaraz mnie pewnie androidowcy zaczną mieszać z błotem. Mam dla was propozycję – weżcie w ręce jakąkolwiek Nokię z Anna czy Bellą. Pogrzebcie w ustawieniach telefonu – zaskoczy was mnogością ustawień. Zauważycie logiczność, konsekwencję i przemyślaną strukturę systemu. Choćby taka błachostka, jak zmiana sygnału dla SMS, rozmowy wideo, itp. Pobawicie się, porównajcie i dopiero piszcie wnioski. Bo jak na razie nie spotkałem się z rzeczową krytyką Symbiana, po prostu wszyscy piszecie – bo stary, syf itp. Mieliście go w rękach? Nie. Więc po co powtarzać utartą wśród wam fanatykom opnię. Ja już coś mogę powiedzieć o Androidzie – dotąt na ten temat się nie odzywałem, bo systemu nie przekopałem an wskroś. Teraz już tak.

    Dwie zalety Andorida, które muszę przyznać – wygląd, który dzięki mnogości dodatków można mdyfikować. I właśnie mnogośc aplikacji i dodatkó jest drugą zaletą tego systemu. To wszystko. Chcecie porozmawiać z spokoju i rozsądnie na temat zalet i wad Andoida i Symbiana  - zapraszam na Ipmart. tam jest rzeczowa i wyważona rozmowa. A nie bluzganie przez ślepo zapatrzonych w system fanatyków. 

    Pozdraiwam tych normalnych użytkowników Andorida, IOS, Bady, Windowsa, Symbiana i reszty systrmów. 

  • Mmike99

    jak na przedsprzedż to według mnie bardzo trafiona cena. Pod koniec lutego zapewne będzie mżna już dostać za około 1600 -1500 zł. Ważne też ze story nokiii i microsfotu , aby  operatorzy komorkowi dali w maire dobre ceny w abonamentch , badz tez promocje , jak ta w Wlk. Bryt. 

  • http://komorkomania.pl/author/michal-brzezinski Michal Brzezinski

    Masz rację, a dodatkowo oczy wszystkich skupione będą na targach CES, a potem MWC, gdzie pewnie znowu zobaczymy nowe świetne urządzenia

  • swierszcz33

    do płynnego działanie telefonu nie potrzeba 4-rdzeni ta Nokia działa płynnie na jednym rdzeniu to zaleta systemu na którym pracuje Android niedługo będzie potrzebował 6-rdzeni do komfortowej pracy

  • Santa_Jobs

    Popieram jak najbardziej! Co za głupota sugerować się telefonem po jego ilości rdzeni.. Android.. niby dwa rdzenie a przy uruchomionej  przeglądarce(kilka kart typu fp, gazeta.pl, YT) proces podświetla mi się na krwista czerwień.  – SgS2 oryginalny rom Samsunga…

    Może ktoś chętny do kupna?

  • Marcin

    swierszcz33 popieram – za długo się bawiłem N9 i GalaxyS2 oba to świetne sprzęty.
    Wszystko zależy od systemu operacyjnego i Windows Mango nie potrzebuje dodatkowego rdzenia, tak samo było z Maemo i MeeGo

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    „Jak już wiecie Nokia Lumia 800 zadebiutuje na naszym rynku w styczniu 2012 roku.”

    Wiemy ;)

    „Jednak już teraz znamy polską cenę pierwszego Windows Phone’a fińskiej firmy!

    Ta według informacji jakie do nas dotarły ta wynosić będzie od 1999 zł do 2099 zł w momencie pojawienia się na polskim rynku.”

    Tyle to teraz kosztuje na Allegro, chociaż kilka dni temu jeden przedsiębiorca wystawił za 1777, ale rozeszły się w mgnieniu oka :)

    ” Cena w sklepach może różnić się w zależności od dystrybutora, który będzie rozprowadzał model, ale 2099 zł to górna granica.”

    Tu się nie zgodzę. W sklepach będzie cena około 2500zł.

    „Czy to dużo? Szczerze powiedziawszy spodziewał się wyższych cen w przedsprzedaży. 1999 zł to nie tak dużo za topowy model Nokii z Windows Phone w momencie wejścia do sprzedaży.”

    Tu się absolutnie zgadzamy ;)

    „Oczywiście, obecnie na eBay’u można kupić obecnie Lumię 800
    z brytyjskiej dystrybucji nawet już za 1600-1800 zł. Należy jednak
    pamiętać, że mogą one nieco różnić się od egzemplarzy na polski rynek.
    Dotyczy to lokalizacji oprogramowania, dostępności niektórych usług oraz
    serwisowania.”

    Teoretycznie masz rację.

    „Czy Nokia Lumia 800 ma szansę odnieść sukces na polskim rynku? Wydaje mi się, że tak.”

    Dobrze ci się wydaje ;)

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    „Jak już wiecie Nokia Lumia 800 zadebiutuje na naszym rynku w styczniu 2012 roku.”

    Wiemy ;)

    „Jednak już teraz znamy polską cenę pierwszego Windows Phone’a fińskiej firmy!

    Ta według informacji jakie do nas dotarły ta wynosić będzie od 1999 zł do 2099 zł w momencie pojawienia się na polskim rynku.”

    Tyle to teraz kosztuje na Allegro, chociaż kilka dni temu jeden
    przedsiębiorca wystawił za 1777, ale rozeszły się w mgnieniu oka :)

    ” Cena w sklepach może różnić się w zależności od dystrybutora, który będzie rozprowadzał model, ale 2099 zł to górna granica.”

    Tu się nie zgodzę. W sklepach będzie cena około 2500zł.

    „Czy to dużo? Szczerze powiedziawszy spodziewał się wyższych cen w przedsprzedaży. 1999 zł to nie tak dużo za topowy model Nokii z Windows Phone w momencie wejścia do sprzedaży.”

    Tu się absolutnie zgadzamy ;)

    „Oczywiście, obecnie na eBay’u można kupić obecnie Lumię 800
    z brytyjskiej dystrybucji nawet już za 1600-1800 zł. Należy jednak
    pamiętać, że mogą one nieco różnić się od egzemplarzy na polski rynek.
    Dotyczy to lokalizacji oprogramowania, dostępności niektórych usług oraz
    serwisowania.”

    Teoretycznie masz rację.

    „Czy Nokia Lumia 800 ma szansę odnieść sukces na polskim rynku? Wydaje mi się, że tak.”

    Dobrze ci się wydaje ;)

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Najpierw naucz się ortografii i interpunkcji, ponieważ twoja wypowiedź jest jednym wielkim bełkotem nie trzymającym się kupy. Jak już to ogarniesz, to możesz się wypowiadać, chociaż wątpię żebyś zrozumiał o co mi chodzi.

  • windows-phone.pl

    „Jak
    już wiecie Nokia Lumia 800 zadebiutuje na naszym rynku
    w styczniu 2012 roku.”

    Wiemy ;)

    „Jednak już teraz znamy polską cenę pierwszego Windows Phone’a fińskiej
    firmy!

    Ta według informacji jakie do nas dotarły ta wynosić będzie od 1999
    zł do 2099 zł w momencie pojawienia się na polskim rynku.”

    Tyle to teraz kosztuje na Allegro, chociaż kilka dni temu jeden przedsiębiorca
    wystawił za 1777, ale rozeszły się w mgnieniu oka :)

    ” Cena w sklepach może różnić się w zależności
    od dystrybutora, który będzie rozprowadzał model, ale 2099 zł
    to górna granica.”

    Tu się nie zgodzę. W sklepach będzie cena około 2500zł.

    „Czy to dużo? Szczerze powiedziawszy spodziewał się wyższych cen
    w przedsprzedaży. 1999 zł to nie tak dużo za topowy model
    Nokii z Windows Phone w momencie wejścia do sprzedaży.”

    Tu się absolutnie zgadzamy ;)

    „Oczywiście, obecnie na eBay’u można kupić obecnie Lumię 800
    z brytyjskiej dystrybucji nawet już za 1600-1800 zł. Należy jednak
    pamiętać, że mogą one nieco różnić się od egzemplarzy na polski
    rynek. Dotyczy to lokalizacji oprogramowania, dostępności niektórych usług
    oraz serwisowania.”

    Teoretycznie masz rację.

    „Czy Nokia Lumia 800 ma szansę odnieść sukces na polskim rynku?
    Wydaje mi się, że tak.”

    Dobrze ci się wydaje ;)

  • Tyran

    Widać, że to nie flagowiec Nokii bo jest za tani . Prawdziwego flagowca pewnie pokażą na początku przyszłego roku i oby wyróżniał się czymś a nie tylko wyglądem i marką Nokii ,do której Europejczycy są przyzwyczajeni i dlatego je kupują .

  • swierszcz33

    Ja mam N9 przy jednym rdzeniu śmiga aż miło 
    myślę że te kilka komentarzy wyżej dotyczących ( im więcej rdzeni to lepszy tel.) były pisane przez dzieci, zafascynowanych nie jakością tylko ilością :-)

  • Santa_Jobs

    ja chętnie zmienie swojego SgS2 na N9 -  korzystałem wcześniej z N900 więc tam miałem styczność z Maemo5 i MeeGo :)

  • Krasy

    A ja, to bym zjadł batona…

  • Tyran

    Prawdopodobnie Nokia wtedy też wypuści swój topowy model z większym wyświetlaczem , podrasowanym prockiem itd . Oby tylko było to coś dobrego i , żeby wypuścili to od razu na jak największej ilości rynków bo z Lumia 800 to trochę niewypał . W Polsce raczej skupili się na N9 i dlatego Lumii 800 nie ma a jak wejdzie to wcale już to nowość nie będzie bo premiera była już dawno a w lutym może być premiera lepszej Nokii . Na ten model szkoda wydawać kasę i lepiej poczekać na premiery Samsunga , HTC , LG , Sony  i może zresztą Nokia też zaprezentuje coś ciekawego . 

  • Marcin

    Cena przedsprzedaży została ustalona na taką, fakt może się wszystko zmienić w styczniu, kurs Euro itp ale na pewno będzie mniejsza niż N9

  • Anonim

    Jak dasz dobrą cenę to zapewne znajdzie się wielu zainteresowanych. Rozumiem że nie lubisz koloru czerwonego ? ale to nie ma przełożenia na działanie telefonu lol informuje tylko o pełnym wykorzystaniu jego zasobów. 

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000718254065 Franek Pol

    Ale z wyglądem powiedzmy sobie, wyszło im znakomicie. Dawno nie widziałem tak ładnego telefonu. Widać to, i bardzo się z tego cieszę ,że Nokia idzie śladami Apple, jednocześnie go nie kopiując. Telefony z zamkniętą obudową i postawieniem na design – to klucz do sukcesu ;)

  • Roxs6

    może dlatego że iphone jest lepszy od najlepszych windows phonow a jest w tej samej cenie .. żeby nie było mam sgsa ale nie jestem fanboyem

  • Monikapapatki

    Wave 3 wchodzi za 1200zl z gra 900 mb gameloftu tintin . Jednokolorowe kafle z painta nad wisla sie za taka cene nie przyjma.

  • Monikapapatki

    Nokia czy to na symbianie czy wm lezy i kwiczy

  • luk

    Ależ ten kafelkowaty windows w telefonach jest straszny…

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Jesteś jasnowidzem?

  • swierszcz33

    Gdyby głupota miała skrzydła, byś fruwała jak gołębica w chmurach.

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Muszę ci tu przyznać rację. Znamy już niestety za długo Lumia 800 i nadal nic z tego nie wynika, bo nie mamy oficjalnie do tej pory tego telefonu na naszym śmierdzącym rynku.

    Rozwiązanie jest proste. Zostańmy Niemcami i będzie święty spokój. Będziemy mieli Mercedesa, BMW…itp.

    Nie wstydzisz się być Polaczkiem?

  • Anonim

    Czy ja wiem, nie wygląda dla mnie fajnie a także za dużo obudowy do powierzchni ekranu. Ile zmarnowanej powierzchni na której mógłby być ekran lu telefon mógłby być mniejszy i praktyczniejszy.
    Jeśli chodzi o desing to według mnie nikt nie radzi sobie lepiej niż HTC i Samsung, Nokia, Apple, Sony ericsson powinni się starać mu dorównać w designu.

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Aha. Dziękuję za bardzo konstruktywną i wyczerpującą wypowiedz ;)))

  • Anonim

    Jak telefon będzie słaby to cena szybko spadnie do 1300-1500 zł.

    Jak telefon będzie bardzo dobry to myślę że cena będzie się trzymała w granicach 1600-1700 zł

    Oczywiście mam na myśli ceny telefonów kiedy już pryśnie czar nowości i ceny się unormują

  • Rich

    ja się zamienię. rozweselajacy.gaz@gmail.com

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Baba Jaga też jest straszna. Co ty na to?

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Masz rację. Nie ma lipy w stylu Samsunga i HTC.

  • Rich

    Ta nokia nie ma szans na polskim rynku, i tak kurwa ! jestem jasnowidzem, bardzo dobrze idzie mi przewidywanie rynku mobilnego. Nokia popełnia ten sam błąd co zawsze, pokazuje coś 100lat wcześniej, tak że produkt zanim wejdzie do sprzedaży już się przejadł, jest przestarzały technologicznie, zbyt drogi. 

  • swierszcz33

    Nie tylko jesteś jasnowidzem ale dodatkowo, chamem i grubo skórnym zakompleksionym typem. 

  • Jak

    Kolesie z MS powinni cie złąpac. załozyc worek na głowe i niezle skopac dupsko.
    Przez Ciebie i Twoje dretwe teksty jełopa, nie kupie tel z WP7  a miałem ochote.

  • http://windows-phone.pl Windows-Phone.pl

    Ja tylko stwierdzam stan faktyczny :P

  • Tyran

    Też się z tym zgodzę , że są oryginalne , ładne w swojej prostocie ale za jakiś super sprzęt nie można ich uznać , bo prawdziwego flagowca jak na razie nie pokazali tylko przystawki . Oby tylko nie było za późno z pokazaniem czegoś lepszego z WP , może że to będzie przełom bo na razie jest nieudolna jak dla mnie pogoń za konkurencją :/ zawiodłem się w tym roku na Nokii . 

  • Tyran

    Mi się tam natomiast wygląd SE podoba tylko wadą jest że nie jest tak wykonany jak HTC . 

  • Maciej

    Ale mimo wszystko moze miec racje ;) Na pewno ma racje co do 2 ostatnich argumentów.

  • Maciej

    I temu jej nikt nie lubial podobnie moze byc w wp ;p

  • Maciej

    Kwestia sporna , moim zdaniem dawno tak brzydkiego telefonu nie zrobili , ot co zwykly prostokat , zero weny tworczej. 

  • Jacek

    dużo lajków :)

    nigdy nie maiłem anny anie belli w ręce. to co widziałem na zdjęciach to mnie do symbiana nie przekonuje interface tego systemu. po prostu dla mnie jest brzydki. zbyt dużo rzeczy jest upchanych na tych promocyjnych zdjęciach. nawet jeśli się usunie np środkowy widget to i tak pozostałe są zbyt gęsto.

    kolejna sprawa to boje się tych lagów jakie były na starych, dotykowych symbianach oraz słabej jakości wyświetlacz dotykowy ale jestem przekonany, że to zostało już poprawione w najnowszych fonach.

    i ostatnia sprawa jaka nie przemawia dla mnie za symbianem to aplikacje. właściwie to może nie tyle aplikacje co gry :) pewnie dużo osób napisze, że gry im są niepotrzebne, że gry są dla dzieci ale ja lubię popatrzeć sobie jak ta technika idzie do przodu i jak z każdym półroczem powstają coraz piękniejsze gry. pewnie połowa z tych gier jest tylko ładna a nie grywalna ale jakoś mam ochotę testować na co stać programistów :)
    jakie gry są na symbianie? angry birds? naprawdę nie wiem czy macie jakieś zaawansowane graficznie gry więc nie odbierzcie tego jako atak. wiem, że był jeszcze shift ale czy coś bardziej zaawansowanego?

    zgodzę się, że do rozmów bardziej nadaje się symbian. ma on przyciski to odbierania i odrzucania połączeń, łatwiej w nim pozmieniać podstawowe funkcje. człowiek ma wrażenie jakby miał w ręce zwykły telefon i właśnie dlatego ja mam androida bo chce czuć, że mam coś więcej :)

    osobiście mam jeszcze symbiana s60v3 (innov8). jako zwykły telefon sprawdza się wyśmienicie więc dlatego go nie sprzedaje. na dodatek ten świetny aparat :)
    gdy był on moim głównym telefonem to praktycznie nie korzystałem z dobrodziejstw, że posiada on system operacyjny. mam tylko nawigacje + 12 innych programów z czego połowa jest preinstalownych a reszta to jakieś gry prawie jak na jave. teraz, gdy mam androida, czuję że żyje. czuje, że mam możliwości których nie miałem wcześniej. licza 80 aplikacji mówi sama za siebie (z czego z 20 preinstalowanych :D, 28 gier a reszta to sam nie wiem co).

    tak więc ciesze się, że jesteś zadowolony z symbiana. mam nadzieje, że ta platforma jednak nie upadnie bo jest świetną alternatywą dla bada OS. nie każdy chce się bawić z androidem, nie każdego stać na iPhone ale każdy powinien mieć możliwość posiadania systemu w telefonie choćby po to by korzystać z darmowej nawigacji. 

    pzdr

  • Jacek

    trzeba przyznać, że użyłeś mocnych kontrargumentów ;)

  • Jacek

    chyba nie masz racji. wg mnie sześciordzeniowe jednostki nie będą wprowadzone do telefonów tylko od razu będzie 8 rdzeni.

  • Fijalek

    Zostan niemcem jesli to ci sie podoba. Bedziesz uciekal jak te pedalki z antify na 11 listopada.

  • ~Joe

    Problem w tym, że to n-rdzeniowe telefony z Androidem są wspierane różnie przez producentów i to często jedynie przez dwie edycje systemu. A WP jak na razie był update’owany przez MS jednocześnie dla wszystkich modeli na rynku. I zapowiadane jest podtrzymanie takiego sposobu uaktualniania systemu w przyszłości. Czego o Androidzie na razie powiedzieć nie można… Jak wreszcie Google zapewni jeden system dla wszystkich urządzeń, to kto wie…?

    PS. Korzystam aktualnie z Androida, żeby nie było

  • http://profiles.google.com/piotrek075 Piotrek Chlewicki

    Korzystałem z promocji letniej w Ovi wiec miałem kilka gier. Były to Avatar, Galaxy on Fire, Settlers, Monopoly, Worms, Sims 3 wspomniane Angry Birds (Rio, Seasons), GT Racing, HAWX, Real Golf 2011. Oprócz tego kojarzę  jeszcze SpeedX, Shifta, Asphalt (5 i 6) które swego czasu zakupiłem.
    Generalnie kilka gier byś znalazł ;)
    Lagi no czasem się zamyśli, ale generalnie nie ma porównania do S60v5 i ich procesorów 434MHz.
    Sam korzystam z N8 i Belle podoba mi się bardzo. Działa sprawnie i wygląda wreszcie tak jak powinien.

  • Jacek

    a to ok, nie wiedziałem że aż tyle dobrych tytułów jest na tą platformę.

  • Anonim

    Wiesz co poprostu czas zrobi swoje. Wejdzie Windows 8, system kafelkowy i ludzie sie przyzwyczaja. 

  • Anonim

    - za droga
    - za późno wprowadzona
    - za cenę 2 tyś. zł. można mieć dużo lepszy telefon

  • Przem

    Dziękuję za rzeczową dyskusję. A jednak można, bo myślałem, że hejterzy zaczną pluć. 

  • Rich

    po czym to wnosisz ?

  • Rapid

    A ja uwielbiam intuicyjność i prostotę WP7. Całkowicie wystarczy mi ta personalizacja co już jest czyli zmiana koloru motywu. 
    Nie lubię bałaganu a interface bardzo mi się podoba. :) 

  • Anonim

    Zaczyna mi się podobać ten WP. Najbardziej mnie zachwyca prostota tegoż systemu, chociaż nie miałem żadnego smartfona z WP z ręku, to mimo tego wygląda fajnie. Może uda mu się wybić, poprawi kilka błędów i będzie fajnie :D

  • http://www.facebook.com/people/Bri-Hecato/100001568232607 Bri Hecato

    prognozy są proste – premiera, spore zakupy (bo nokia), u wszystkich operatorów (reklamowane do upartego, jak teraz model 500) w atrakcyjnych abonamentach, w końcu na allegro za 1600, 1500, 1400…
    Wielki sukces sprzedaży, zapchany rynek wtórny. Ludzie się szybko przejadą na tej windzie.

  • Rafiki

    Tańszy niż jakiś SGS II czy iPhone.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000718254065 Franek Pol

    To jest właśnie chore na komórkomanii ,że do każdego komentarza trzeba dopisywać ,,nie jestem fanboyem,, bo inaczej hejterzy się zlatują -_-