Polskie sklepy doceniają iPhone’a

Polskie sklepy doceniają iPhone’a

Polskie sklepy doceniają iPhone’a
Polskie sklepy doceniają iPhone’a
Maciej Kuś
27.11.2009 14:00, aktualizacja: 27.11.2009 15:00

Kolejny polski sklep zdecydował się na ukłon w stronę użytkowników telefonów komórkowych Apple i stworzył aplikacje ułatwiającą przeglądanie asortymentu i dokonywanie zakupów za pomocą iPhone’a. Tym razem, właściciele najmodniejszych telefonów świata, będą mogli kupować za pomocą komórki sportowe obuwie. Szkoda tylko, że nie ma aplikacji umożliwiającej zmierzenie obuwia przed zakupem…

Firm i sklepów które doceniają potencjał jaki tkwi w marketingu mobilnym nie ma jeszcze wiele.iKolporter – aplikacja umożliwiająca zakup prasy, książek i drobiazgów była jedną z pierwszych, które na naszym rynku się ukazały. Być może aplikacja sklepu butysportowe.net zachęci inne sklepy do przyjrzenia się temu, co można zyskać otwierając się na mobilny marketing. Czy jednak “kierunek iPhone” jest tu właściwy? W końcu komórka Apple nie jest u nas aż tak popularna jak w USA. Jak na razie więc, tworzenie aplikacji na iPhone’a jest bardziej wizerunkowym niż sprzedażowym działaniem.

Aplikacja sklepu butysportowe.net do pobrania jest za darmo z AppStore. Umożliwia przeglądanie asortymentu sklepu według numerów katalogowych i marek. Oczywiście można obuwie za pomocą iPhone’a również kupić.

_____

*Przedruk z bloga Komórkomania.pl, autor: *Sabina

Źródło: Komórkomania

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)