Droid: Android 2.0 przeciwko iPhone'owi!
Komórkowy operator Verizion rozpoczyna właśnie kampanię marketingową, której celem jest ukazanie wszystkich wad iPhone'a. W serwisie YouTube pojawiło się właśnie pierwsze wideo: "iDon't", które w bardzo celny sposób wytyka wszystkie wady smartfona Apple - gloryfikując tym samym nową komórkę Motoroli.
18.10.2009 | aktual.: 18.10.2009 15:29
Kampania ma na celu promocję pierwszego telefonu opartego o Androida 2.0, który już wkrótce pojawi się w ofercie Verizion. Film znajduje się także na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.droiddoes.com, która jest również zwiastunem premiery Droida.
Marketingowcy Motoroli oraz sieci Verizon w całkiem zabawny sposób zarzucają iPhone'owi całą listę grzechów:
“iDon't have a real keyboard. iDon't run simultaneous apps. iDon't take night shots. iDon't allow open development. iDon't customize. iDon't run widgets. iDon't have interchangeable batteries. Everything iDon't...Droid Does".
Wszystko, czego nie ma telefon Apple, ma mieć właśnie Droid. Na stronie DroidDoes operator chwali się, że przygotowano już ponad 10 000 aplikacji dla Droida. Komórka - w przeciwieństwie do iPhone'a ma m.in. multitasking czy aparat 5 Mpix.
Zgrabna kampania marketingowa, przypomina mi trochę nasze rodzime "a do Play drożej", chociaż trzeba przyznać, że walka na rynku amerykańskim wygląda zdecydowanie ciekawiej. Sprawdźcie sami: