Heyah: "Nie tolerujemy kruczków", czyli nowa kampania reklamowa
Pierwsza lekcja języka angielskiego z Kotem Ryśkiem w roli głównej, który każdy kojarzy z hasłem "No to sru!" i zdaniem "...a do Play - drożej" była pierwszą częścią kampanii reklamowej Heyah po wprowadzeniu oferty Nowa Heyah, gdzie stawka za minutę połączenia do wszystkich kosztuje 29 gr (do Play: 79 gr).
Na dniach wejdzie nowa odsłona kampanii, której hasłem przewodnim będzie "W Heyah nie tolerujemy kruczków". Co ciekawe - nie będzie to kontynuacja poprzedniej z "lekcją nr 2", lecz... zobaczcie sami.
Pierwsza lekcja języka angielskiego z Kotem Ryśkiem w roli głównej, który każdy kojarzy z hasłem "No to sru!" i zdaniem "...a do Play - drożej" była pierwszą częścią kampanii reklamowej Heyah po wprowadzeniu oferty Nowa Heyah, gdzie stawka za minutę połączenia do wszystkich kosztuje 29 gr (do Play: 79 gr).
Na dniach wejdzie nowa odsłona kampanii, której hasłem przewodnim będzie "W Heyah nie tolerujemy kruczków". Co ciekawe - nie będzie to kontynuacja poprzedniej z "lekcją nr 2", lecz... zobaczcie sami.
Najnowsza kampania reklamowa ma za zadanie podkreślenie przejrzystości i prostoty taryfy Nowa Heyah, czyli:
- bezpłatne SMS-y do Heyah,
- 29 gr/min w Polsce (do Play 79 gr/min),
- tani Internet w telefonie 2 gr/100 KB,
- najtańsze połączenia do UE z telefonu komórkowego.
Wszystko w cenniku, bez pakietów i dodatkowych opłat.
Najnowszą reklamę będzie można oglądać już na dniach w stacjach telewizyjnych. Akcja będzie wsparta również na nośnikach reklamy zewnętrznej.
I jak Wam się podoba?
Źródło: informacja prasowa