Heyah: "Nie tolerujemy kruczków", czyli nowa kampania reklamowa

Heyah: "Nie tolerujemy kruczków", czyli nowa kampania reklamowa

nowa-heyah-nie-tolerujemy-kruczkow-outdoor
nowa-heyah-nie-tolerujemy-kruczkow-outdoor
Katarzyna Pura
01.09.2009 14:00, aktualizacja: 01.09.2009 16:00

Pierwsza lekcja języka angielskiego z Kotem Ryśkiem w roli głównej, który każdy kojarzy z hasłem "No to sru!" i zdaniem "...a do Play - drożej" była pierwszą częścią kampanii reklamowej Heyah po wprowadzeniu oferty Nowa Heyah, gdzie stawka za minutę połączenia do wszystkich kosztuje 29 gr (do Play: 79 gr).

Na dniach wejdzie nowa odsłona kampanii, której hasłem przewodnim będzie "W Heyah nie tolerujemy kruczków". Co ciekawe - nie będzie to kontynuacja poprzedniej z "lekcją nr 2", lecz... zobaczcie sami.

Pierwsza lekcja języka angielskiego z Kotem Ryśkiem w roli głównej, który każdy kojarzy z hasłem "No to sru!" i zdaniem "...a do Play - drożej" była pierwszą częścią kampanii reklamowej Heyah po wprowadzeniu oferty Nowa Heyah, gdzie stawka za minutę połączenia do wszystkich kosztuje 29 gr (do Play: 79 gr).

Na dniach wejdzie nowa odsłona kampanii, której hasłem przewodnim będzie "W Heyah nie tolerujemy kruczków". Co ciekawe - nie będzie to kontynuacja poprzedniej z "lekcją nr 2", lecz... zobaczcie sami.

Najnowsza kampania reklamowa ma za zadanie podkreślenie przejrzystości i prostoty taryfy Nowa Heyah, czyli:

  • bezpłatne SMS-y do Heyah,
  • 29 gr/min w Polsce (do Play 79 gr/min),
  • tani Internet w telefonie 2 gr/100 KB,
  • najtańsze połączenia do UE z telefonu komórkowego.

Wszystko w cenniku, bez pakietów i dodatkowych opłat.

Obraz

Najnowszą reklamę będzie można oglądać już na dniach w stacjach telewizyjnych. Akcja będzie wsparta również na nośnikach reklamy zewnętrznej.

I jak Wam się podoba?

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)