Spędzasz wakacje nad polskim morzem? Szczęściarz z Ciebie! Poza wspaniałym (i kosztownym) wypoczynkiem możesz mieć szansę na ciekawe nagrody w konkursie LED'S SUNSHINE, który ruszył w poniedziałek i potrwa do końca wakacji. Kampania ma na celu zaprezentowanie nowej i rzadko wykorzystywanej w Polsce formy interaktywnej reklamy zewnętrznej - to dla marketerów. A co dla komórkomaniaków? Świetna zabawa w czasie rzeczywistym, za pomocą SMSów.
Za pomocą cyfrowych nośników ustawionych w 7 nadmorskich kurortach (Łeba, Ustka, Kołobrzeg, Jastarnia, Władysławowo, Hel, Międzyzdroje) będzie można przesłać znajomym pozdrowienia z wakacji. Do pozdrowień można też dołączyć wysłane MMS'em zdjęcie, co jest sporą nowością.
Pozdrowienia to jednak nie wszystko - znacznie ciekawiej zapowiada się interaktywny konkurs z nagrodami realizowany za pomocą nośników. Konkurs działa na zasadzie gry zręcznościowej, w którą gra się za pomocą telefonu komórkowego. Organizatorzy przewidzieli sporo atrakcyjnych nagród (odtwarzacze mp3, dżinsy Levis, namioty, zegarki) oraz nagrodę główną. Plotka głosi, że będzie nią samochód - na pewno wiadomo, że wartość nagrody głównej to około 50.000 zł - jest więc o co walczyć.
Całość kampanii organizowanej przez CityScreen (przy infrastrukturze mLife)ma na celu sprawdzenie, czy tego typu akcje reklamowe są dla konsumentów atrakcyjne. Jeśli okaże się, że tak, możemy w niedługim czasie mieć takich akcji znacznie więcej.
Co sądzicie o takiej formie zabawy? Wzięlibyście udział w publicznej grze zręcznościowej aby wygrać nagrody? Jeśli spędzacie wakacje nad morzem, nie zapomnijcie pozdrowić komórkomanii! (chętnie opublikujemy zdjęcia)