Bing celuje w komórkowców

Microsoft chce przekonać fanów komórek do Binga, wyszukiwarki Microsoftu nazywanej zabójcą Google (już to widzę). Firma podpisała pięcioletnią, ekskluzywną umowę z Verizon Wireless na wykorzystanie ich programu.

bing
bing
Karolina Adamus

Microsoft chce przekonać fanów komórek do Binga, wyszukiwarki Microsoftu nazywanej zabójcą Google (już to widzę). Firma podpisała pięcioletnią, ekskluzywną umowę z Verizon Wireless na wykorzystanie ich programu.

Podobno w pierwszych 20 dniach mobilna wyszukiwarka Microsoftu poradziła sobie z 19 milionami zapytań. O 10 do 15 procent więcej niż poprzednio.

Co o tym sądzicie? Myślicie, że dzięki reklamom i usługom świadczonym na rzecz operatorów komórkowych Microsoft ma szansę odebrać palmę pierwszeństwa Google? Osobiście nie chce mi się w to coś wierzyć. Ostatnio gdy na godzinę padło mi Google czułam się trochę jak bez ręki. Minęło chyba z 10 minut zanim przypomniałam sobie, że przecież w sieci istnieją jeszcze inne wyszukiwarki. Trochę bolało ich używanie i gorącym całusem przywitałam ozdrowiałem Google.

Hasło na dziś: bez Google jak bez ręki.

Źródło: Fot. Wikipediam-travel

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)