Z Plusa ucieka 3.000 klientów dziennie
Kampania "informacyjna" Play najwyraźniej daje efekty: jak oszacował serwis Telepolis, z sieci Plus odchodzi dziennie trzykrotnie więcej osób, niż zakładał operator przedstawiając klientom nowy regulamin.
Polkomtel znalazł się tym samym w całkiem niezłych tarapatach - i ciężko powiedzieć, czy nie wyszłoby mu taniej zapłacić jednak karę za brak współpracy z UOKiK...?
Kampania "informacyjna" Play najwyraźniej daje efekty: jak oszacował serwis Telepolis, z sieci Plus odchodzi dziennie trzykrotnie więcej osób, niż zakładał operator przedstawiając klientom nowy regulamin.
Polkomtel znalazł się tym samym w całkiem niezłych tarapatach - i ciężko powiedzieć, czy nie wyszłoby mu taniej zapłacić jednak karę za brak współpracy z UOKiK...?
Polkomtel szacował, że z jego sieci w wyniku zmiany regulaminu - a co za tym idzie, możliwości zerwania umowy przez klienta bez żadnych konsekwencji - odchodzić będzie najpierw około 1.000 osób dziennie, później sukcesywnie mniej. Zdaje się jednak, że jest odwrotnie.
Kampania pseudoinformacyjna, prowadzona przez Play, najwyraźniej odnosi sukcesy: po jej rozpoczęciu, fala rezygnacji wzrosła 2-3 krotnie. Obecnie w Plusie zawiera się tyle samo umów, co rozwiązuje - nie jest to dla operatora najzdrowsza sytuacja.
Większość klientów chce przejść do innej sieci z zachowaniem własnego numeru telefonu.
Co ciekawe, Polkomtel jak na razie nie podejmuje żadnych konkretnych kroków do zatrzymania u siebie swoich klientów. Wprowadzono na razie tylko nagrody dla sprzedawców, którzy przyjmą najmniej rezygnacji (zupełnie jakby to od nich zależało). Nie widać natomiast niczego, co mogłoby skusić do pozostania - zwykłego Kowalskiego...
Źródło: Telepolis