Z Plusa ucieka 3.000 klientów dziennie

Kampania "informacyjna" Play najwyraźniej daje efekty: jak oszacował serwis Telepolis, z sieci Plus odchodzi dziennie trzykrotnie więcej osób, niż zakładał operator przedstawiając klientom nowy regulamin.

plus - zmiany regulaminu
plus - zmiany regulaminu
Kira Czarczyńska

Polkomtel znalazł się tym samym w całkiem niezłych tarapatach - i ciężko powiedzieć, czy nie wyszłoby mu taniej zapłacić jednak karę za brak współpracy z UOKiK...?

Kampania "informacyjna" Play najwyraźniej daje efekty: jak oszacował serwis Telepolis, z sieci Plus odchodzi dziennie trzykrotnie więcej osób, niż zakładał operator przedstawiając klientom nowy regulamin.

Polkomtel znalazł się tym samym w całkiem niezłych tarapatach - i ciężko powiedzieć, czy nie wyszłoby mu taniej zapłacić jednak karę za brak współpracy z UOKiK...?

Polkomtel szacował, że z jego sieci w wyniku zmiany regulaminu - a co za tym idzie, możliwości zerwania umowy przez klienta bez żadnych konsekwencji - odchodzić będzie najpierw około 1.000 osób dziennie, później sukcesywnie mniej. Zdaje się jednak, że jest odwrotnie.

Kampania pseudoinformacyjna, prowadzona przez Play, najwyraźniej odnosi sukcesy: po jej rozpoczęciu, fala rezygnacji wzrosła 2-3 krotnie. Obecnie w Plusie zawiera się tyle samo umów, co rozwiązuje - nie jest to dla operatora najzdrowsza sytuacja.

Większość klientów chce przejść do innej sieci z zachowaniem własnego numeru telefonu.

Co ciekawe, Polkomtel jak na razie nie podejmuje żadnych konkretnych kroków do zatrzymania u siebie swoich klientów. Wprowadzono na razie tylko nagrody dla sprzedawców, którzy przyjmą najmniej rezygnacji (zupełnie jakby to od nich zależało). Nie widać natomiast niczego, co mogłoby skusić do pozostania - zwykłego Kowalskiego...

Źródło: Telepolis

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)