SE po pierwszym kwartale 2009 roku

SE po pierwszym kwartale 2009 roku

Sony Ericsson Idou
Sony Ericsson Idou
Katarzyna Pura
19.04.2009 10:30, aktualizacja: 19.04.2009 12:30

W czasie kryzysu gospodarczego nie jest łatwo utrzymać swoją wysoką pozycję na rynku. Dobrym tego przykładem jest firma Sony Ericsson, która cały czas odnotowuje straty...

W czasie kryzysu gospodarczego nie jest łatwo utrzymać swoją wysoką pozycję na rynku. Dobrym tego przykładem jest firma Sony Ericsson, która cały czas odnotowuje straty...

W pierwszym kwartale 2009 roku strata ta wyniosła 293 mln netto. Sprzedali tylko 14,5 mln sztuk telefonów, tj. o ponad 40% mniej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku.

Dodatkowo, średnia cena modelu trzyma się na tym samym poziomie - 120 euro. Jest to o 1 euro mniej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku.

Jak każda firma, również Sony Ericsson stara się zmniejszyć koszty. W pierwszej połowie bieżącego roku producent liczy na 300 mln euro oszczędności.

Obraz

Czy Sony Ericsson przetrwa kryzys?

Źródło: Telepolis

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)