Ruszają testy piątego operatora
Już kilka miesięcy przed startem komercyjnej oferty CenterNetu ruszyła przygotowana we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim
25.03.2009 | aktual.: 25.03.2009 12:15
Rybobranie.pl akcja promocyjna Daj się złowić. Zapisać się było względnie łatwo - teraz zaś startować mają testy nowej, przeznaczonej jak na razie dla wędkarzy, sieci. Ale CenterNet nie poprzestanie na fanach "moczenia kijka w wodzie".
Już kilka miesięcy przed startem komercyjnej oferty CenterNetu ruszyła przygotowana we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim
Rybobranie.pl akcja promocyjna Daj się złowić. Zapisać się było względnie łatwo - teraz zaś startować mają testy nowej, przeznaczonej jak na razie dla wędkarzy, sieci. Ale CenterNet nie poprzestanie na fanach "moczenia kijka w wodzie".
Usługi sieci CenterNet mają być, zgodnie z zapowiedzią na blogu sieci, sprzedawane pod dwoma markami. Druga z nich skierowana będzie typowo do młodzieży i nazywać ma się Extreme Mob (co w zasadzie daje już pewne wyobrażenie na temat grupy docelowej). O pierwszej wiadomo niewiele:
Nie wiadomo także czy oferta dla wędkarzy będzie tą pierwszą marką czy tylko sub marką traktowaną jako wirtualny operator.
W każdym razie testy sieci wędkarskiej w najbliższym czasie są już pewne. Zebrano grono testerów - ich nazwiska i regulamin testów znaleźć można na stronie DajSieZlowic.pl.
Testowe startery wydane będą podobno w ciągu kilkunastu dni. Dodatkowo każdy tester dostanie też 300 punktów na portalu rybobranie.pl umożliwiających wymianę na ciekawe produkty (kołowrotki, żyłki, inne gadżety).
PS. W ramach ciekawostki: bloga CenterNet prowadzi znany wam już chyba wszystkim z serwisu BlogPlay.eu -Łukasz Dzierżak. Można więc liczyć na to, że zawartość będzie interesująca, nie zaś sztywno-marketingowa, jak to zwykle z blogami firmowymi w naszym kraju bywa...
Źródło: CenterNet