Komórka w prezerwatywie - "Safe text"
Nietypową społeczną kampanię reklamową rozpoczęła w Milwaukee grupa The United Way. Na przystankach autobusowych w pobliżu szkół rozklejono plakaty, których centralną część stanowi komórka ubrana w ...prezerwatywę. Akcja „Safe text" ma na celu uświadomienie młodzieży amerykańskiej, że wysyłanie do znajomych (i obcych osób) swoich nagich zdjęć przez telefon nie jest najlepszym pomysłem na konstruktywne spędzanie wieczorów. Hasło kampanii brzmi „Chroń siebie i swoją reputacje, nie wysyłaj do nikogo swoich nagich zdjęć".
Nietypową społeczną kampanię reklamową rozpoczęła w Milwaukee grupa The United Way. Na przystankach autobusowych w pobliżu szkół rozklejono plakaty, których centralną część stanowi komórka ubrana w ...prezerwatywę. Akcja „Safe text" ma na celu uświadomienie młodzieży amerykańskiej, że wysyłanie do znajomych (i obcych osób) swoich nagich zdjęć przez telefon nie jest najlepszym pomysłem na konstruktywne spędzanie wieczorów. Hasło kampanii brzmi „Chroń siebie i swoją reputacje, nie wysyłaj do nikogo swoich nagich zdjęć".
Zwyczaj wysyłania MMSów z nagimi zdjeciami staje się w USA bardzo powszechny. Prawie co piąty nastolatek przyznaje się do rozsyłania nagich zdjęć. Bywa że zdjęcia dostają osoby, które kompletnie nie znają „modela". Zdaniem organizacji The United Way, takie praktyki mogą narazić młodzież na bardziej ryzykowne zachowania oraz spowodować większą ilość niechcianych ciąż i gwałtów. Sexting - taką bowiem nosi nazwę nowa moda powinien być mocniej monitorowany przez rodziców, którzy najczęściej nie mają zielonego pojęcia że ich 14 letnią Kate (którą mają jeszcze za dziecko) nago widziało już pół szkoły.
Komórka w prezerwatywie, która ma symbolizować możliwe zagrożenia, wzbudza duże kontrowersje wśród rodziców, którym nie podoba się że ich dzieci oglądają w miejscach publicznych zdjęcia kondomów...tak jakby dla 14 latków była to nowość...
Źródło: todaystmj4.com