W przeciągu dwóch dni Apple wypuszcza dwie nowe reklamy dotyczące iPhone. Warte odnotowania jest, że obydwie poza samym telefonem reklamują też programy dostępne w Appstore, ale wyprodukowane przez firmy trzecie. Pierwszy ułatwia odnalezienie najbardziej odpowiadającej restauracji w okolicy, a drugi to rozbudowany o możliwości lokalizacyjne serwis społecznościowy.
W przeciągu dwóch dni Apple wypuszcza dwie nowe reklamy dotyczące iPhone. Warte odnotowania jest, że obydwie poza samym telefonem reklamują też programy dostępne w Appstore, ale wyprodukowane przez firmy trzecie. Pierwszy ułatwia odnalezienie najbardziej odpowiadającej restauracji w okolicy, a drugi to rozbudowany o możliwości lokalizacyjne serwis społecznościowy.
Pierwsza z reklam to "Dilemma" z wykorzystaniem darmowej aplikacji Urbanspoon:
Druga natomiast nazwana została bezpośrednio na cześć wykorzystanego (także darmowego) programu: "Loopt":