Komórkowe reklamy? Tak, ale tylko o jedzeniu i modzie
Wbrew pozorom mobilna reklama staje się coraz bardziej popularna wśród Europejczyków. Jesteśmy jednak bardzo wybredni. Jak wykazały badania comScore, najczęściej przekonują nas reklamy w postaci SMS zawierające tematykę jedzenia i mody.
Wbrew pozorom mobilna reklama staje się coraz bardziej popularna wśród Europejczyków. Jesteśmy jednak bardzo wybredni. Jak wykazały badania comScore, najczęściej przekonują nas reklamy w postaci SMS zawierające tematykę jedzenia i mody.
Od 2007 roku reklama jedzenia zwiększyła swój zysk o aż 53%. Na drugim miejscu uplasowała się reklama ubrań oraz mody z 38-procentowym wzrostem i dalej reklama restauracji z zyskiem większym o 37%.
Usługi komórkowe i produkty związane z telefonią nadal obejmują większość reklamowego rynku komórkowego SMS - mówi Alistair Hill, analityk comScore. Mobilna reklama zyskała jednak na jakości i stała się o wiele bardziej kreatywna wychodząc tym samym naprzeciw wymaganiom i gustom klientów.
Źródło: Cellular-News • Slashphone