Promocja po japońsku. 1,941 telefonów po 19,410 jenów
Jedna z bardziej znanych w Japonii marek Coach, zajmująca się odzieżą skórzaną i galanterią damską i męską, z okazji uruchomienia mobilnej wersji swojej strony oraz nowej kolekcji przygotowała nietypową „komórkową" promocję. Każda okazja jest dobra by stworzyć własny model telefonu.
Jedna z bardziej znanych w Japonii marek Coach, zajmująca się odzieżą skórzaną i galanterią damską i męską, z okazji uruchomienia mobilnej wersji swojej strony oraz nowej kolekcji przygotowała nietypową „komórkową" promocję. Każda okazja jest dobra by stworzyć własny model telefonu.
Ciekawy jest jednak nie tyle wygląd co dość nietypowy pomysł na cenę telefonu. Otóż ponieważ firma powstała w 1941 roku , do sprzedaży przeznaczono 1941 egzemplarzy telefonu w cenie 19410 jenów (ok. 870 zł) . A my myśleliśmy, że cena telefonu uzależniona jest od marki i wyposażenia....
Źródło: japanmarketingnews.com