Graficzne reklamy na komórkę dla widzów VIVA TV

Graficzne reklamy na komórkę dla widzów VIVA TV

Graficzne reklamy na komórkę dla widzów VIVA TV
Kira Czarczyńska
16.10.2008 06:00, aktualizacja: 16.10.2008 08:00

MTV Networks Polska podpisała z agencją marketingu mobilnego Telecom Media umowę, na mocy której widzom stacji VIVA TV biorącym udział w SMS-owych grach i zabawach emitowane będą graficzne reklamy komórkowe.

Takie reklamówki nazywane są "spotlerami" i w zasadzie nie są na naszym rynku jakąś szczególną nowością - pierwsze pojawiły się już na początku ubiegłego roku, a w lutym 2008 został też wzbogacony o targetowanie kontekstowe. Dzięki temu użytkownikowi wyświetlane są reklamy takiego typu, jaki może go zainteresować.

MTV Networks Polska podpisała z agencją marketingu mobilnego Telecom Media umowę, na mocy której widzom stacji VIVA TV biorącym udział w SMS-owych grach i zabawach emitowane będą graficzne reklamy komórkowe.

Takie reklamówki nazywane są "spotlerami" i w zasadzie nie są na naszym rynku jakąś szczególną nowością - pierwsze pojawiły się już na początku ubiegłego roku, a w lutym 2008 został też wzbogacony o targetowanie kontekstowe. Dzięki temu użytkownikowi wyświetlane są reklamy takiego typu, jaki może go zainteresować.

Spotlery to graficzne reklamy w telefonie komórkowym, docierające do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Wyświetlane są jako statyczna lub animowana grafika na ekranie telefonu, przez minimum 5 sekund.

Reklamy Spotler wykorzystywali już między innymi Play, Motorola, L’Oreal, BZ WBK, Vision Film, Commercial Union - teraz czas na VIVA TV. Jak twierdzi Telecom Media, Spotler pozwoli klientom reklamowym na wykorzystanie olbrzymich możliwości kontaktu, jaki dają telefony komórkowe, z bardzo atrakcyjną grupą konsumentów, którymi są widzowie VIVA TV.

W zasadzie jak się tak rozejrzeć po rynku reklam na komórki, to aż strach podawać komukolwiek swój numer telefonu. Agencje marketingowe wymyśliły już jednak sposób, żeby osłodzić odbiorcy otrzymanie spotlera: po pierwszym kontakcie z graficzną reklamą, użytkownik może dostać prezent w postaci darmowego gadżetu na telefon. Oczywiście, wzbogacony o kolejne treści reklamowe...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)