"Laur Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniósł producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie?
"Laur Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniósł producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie?
Na blogu "Tako rzecze rzecznik" prowadzonym przez rzecznika PLAY Marcina Gruszkę pojawiła się wczoraj notatka:
z maila: [...] Miło mi poinformować iż Marka - * PLAY otrzymała I miejsce (Złoty Laur Konsumenta 2008) za usługę Play Mix w* Konkursie laur Konsumenta i Klienta 2008
Oznacza to ni mniej ni więcej, że sami konsumenci - użytkownicy Play Mix - mają jak najlepszą opinię o tej marce i są zadowoleni że ją wybrali. Ciężko o lepszy sprawdzian jakości usług i skuteczności kampanii reklamowych.
Marcin Gruszka nie odniósł się do tego sukcesu z większym entuzjazmem - Tak naprawdę warto mieć mixa w Play, już jutro kolejny ważny, moim zdaniem bardzo fajny argument za!
No to czekamy na ten argument. Ma się pojawić dzisiaj - ciekawe co Play wymyślił?