Jest 100.000 - planują milion
Mobilking jest stosunkowo młodym operatorem na rynku - wystartował około sześciu miesięcy temu. Już w ostatnim tygodniu sierpnia natomiast kolejny klient dokonał stutysięcznej aktywacji startera. Operator zafundował mu z tej okazji wyjazd na mecz FC Barcelona - Atletico Madrid - jednak nie jakby się można spodziewać po wizerunku Mobilkinga z atrakcyjną hostessą, ale z kumplem.
09.09.2008 | aktual.: 09.09.2008 08:00
Mobilking jest stosunkowo młodym operatorem na rynku - wystartował około sześciu miesięcy temu. Już w ostatnim tygodniu sierpnia natomiast kolejny klient dokonał stutysięcznej aktywacji startera. Operator zafundował mu z tej okazji wyjazd na mecz FC Barcelona - Atletico Madrid - jednak nie jakby się można spodziewać po wizerunku Mobilkinga z atrakcyjną hostessą, ale z kumplem.
Pan Ryszard z Żor, stutysięczny klient, miał szczęście: akurat skończyła mu się karta Orange i postanowił zmienić operatora. Kupił więc starter, aktywował go, wykonał pierwsze połączenie... i odebrał rozmowę przychodzącą z działu marketingu Mobilkinga.
Okazało się, że jest fanem wędkowania oraz piłki nożnej. Jeszcze nigdy nie był w Hiszpanii. Do Barcelony poleci samolotem z najlepszym kumplem 5 października - mówi Sebastian Tołwiński, PR Manager sieci.
100.000 klientów w ciągu sześciu miesięcy to dużo - taki wynik zapewnił Mobilkingowi pierwsze miejsce wśród polskich operatorów MVNO. Jarosław Czerka, nowy dyrektor zarządzający spółki, ma jednak znacznie ambitniejsze plany: 100 tys. klientów w ciągu sześciu miesięcy od wejścia na rynek to imponujący wynik. Moim celem jest jednak jeden milion klientów w perspektywie kilku lat.