Do iPhone - iPod gratis
Operatorzy i związani z nimi inni sprzedawcy telefonów iPhone (poza prywatnymi osobami na Allegro, ci nie muszą), starają się za wszelką cenę ignorować fakt, że zainteresowanie tym aparatem jest mniejsze niż sobie zaplanowali. Realizują więc plany marketingowe stworzone przed oficjalną premierą iPhone. PPP Marketing zaprasza do akcji "iPhone - iPod - iPersonal (i Ty)".
27.08.2008 | aktual.: 27.08.2008 14:00
Operatorzy i związani z nimi inni sprzedawcy telefonów iPhone (poza prywatnymi osobami na Allegro, ci nie muszą), starają się za wszelką cenę ignorować fakt, że zainteresowanie tym aparatem jest mniejsze niż sobie zaplanowali. Realizują więc plany marketingowe stworzone przed oficjalną premierą iPhone. PPP Marketing zaprasza do akcji "iPhone - iPod - iPersonal (i Ty)".
PPP Marketing współpracuje przy sprzedaży iPhone'a z siecią komórkową Era. W ramach promocji, klient, który dokona zakupu iPhone'a za pośrednictwem PPP - otrzyma w prezencie iPod'a shuffle z możliwością personalizacji obu gadżetów - zamieszczenia dowolnego wzoru czy napisu na obudowach obu urządzeń.
Działania promocyjne zaplanowano na 6 miesięcy. Jak wyjaśnia Cezary Terepka, dyrektor zarządzający PPP Marketing Sp. z o.o. - Jest to unikalna oferta na rynku, skorzystają z niej wszyscy Ci, którzy zdecydują się na zakup telefonu za naszym pośrednictwem. Dzięki temu, tylko oni będą mogli cieszyć się niepowtarzalnym, spersonalizowanym iPhone’em i otrzymanym w prezencie iPodem Shuffle. Przy dokonaniu zakupu w salonie, nie będzie takiej możliwości.
W pierwszej fazie promocji organizująca ją agencja Liberty Group zamierza wykorzystywać media elektroniczne - później przyjdzie czas na reklamę tradycyjną, wspomaganą działaniami informacyjnymi skierowanymi do ogólnopolskich mediów i pism branżowych.
Jest to na pewno znacznie ciekawszy pomysł, niż ustawianie sztucznych kolejek przez Orange. Ciekawa jestem jak wpłynie na wyniki sprzedażowe Ery - jak dotąd, zgodnie z podawanymi informacjami, obie sieci sprzedały ok. 15.000 aparatów iPhone. Wynik nie jest więc taki najgorszy, biorąc pod uwagę mikroskopijne zainteresowanie imprezami promocyjnymi.
Co złośliwsi internauci twierdzą jednak, że promocja PPP Marketing wynika głównie z zalegania iPodów shuffle w magazynach...