MobileMe nie spełnia standardów Apple (według Jobsa)

MobileMe nie spełnia standardów Apple (według Jobsa)

Marcin Zaremba
05.08.2008 09:11, aktualizacja: 05.08.2008 11:11

Ars Technica poinformowała o mailu jaki Steve Jobs wysłał do swoich pracowników, w którym opisuje, że "MobileMe nie spełnia standardów jakie narzuca sobie Apple".

Ars Technica poinformowała o mailu jaki Steve Jobs wysłał do swoich pracowników, w którym opisuje, że "MobileMe nie spełnia standardów jakie narzuca sobie Apple".

Steve Jobs jasno podkreśla, że błędem było jednoczesne uruchomianie MobileMe i iPhone 3G. Dla przypomnienia - przy premierze nowego telefonu Apple nie dość, że formowały się ogromne kolejki to jeszcze zawiódł system aktywacji i klienci zmuszeni byli wystawiać swoją miłość do jabłka na ciężką próbę.

Dużo niedoróbek ma też MobileMe - czyli w skrócie usługa natychmiastowej synchronizacji poczty, kalendarza i galerii zdjęć między wszystkimi urządzeniami Apple. Dla 1% użytkowników MobileMe mail jest w ogóle nie dostępny (nie wiadomo dlaczego...), gubi pocztę, nie synchronizuje wszystkich kalendarzy - jednym słowem, usługa jest niedopracowana.

To wszystko opisuje Steve i twierdzi, że "MobileMe jasno pokazuje, że Apple ma jeszcze dużo do nauczenia w kwestii usług internetowych". Coś czuję, że w dziale odpowiedzialnym za te usługi polecą głowy...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)