Promocje stały się nieodłącznym elementem ofert operatorów komórkowych i chyba nie ma w zasadzie dnia, żeby jakaś u któregoś nie obowiązywała. O rozpoczęciu każdej z promocji informuje się wszem i wobec dowolnymi środkami przekazu - gorzej jednak, jeśli chodzi o jej koniec, np. zakończenie okresu promocyjnego naliczania kosztów połączeń...
Promocje stały się nieodłącznym elementem ofert operatorów komórkowych i chyba nie ma w zasadzie dnia, żeby jakaś u któregoś nie obowiązywała. O rozpoczęciu każdej z promocji informuje się wszem i wobec dowolnymi środkami przekazu - gorzej jednak, jeśli chodzi o jej koniec, np. zakończenie okresu promocyjnego naliczania kosztów połączeń...
Spora część abonentów zwyczajnie nie pamięta kiedy dokładnie kończy im się okres promocyjny. Zwłaszcza, jeśli trwał nie tydzień, ale np. kilka czy nawet kilkanaście miesięcy. Stąd też zdarzają się zaskoczenia, kiedy o końcu promocji dowiadują się... przeglądając kolejny rachunek, znacznie wyższy niż poprzednie.
Cóż - zgodnie z prawem faktycznie, operator ma jedynie obowiązek poinformowania do kiedy trwa promocja, nie musi natomiast informować o jej zakończeniu. Dlatego dobrze jest w przypadku korzystania z dowolnych ulg, wykorzystać również standardową już w telefonach komórkowych funkcję: ustawić sobie przypomnienie o końcu promocji.