Spółka TelForceOne podpisała kolejne umowy o dystrybucji usług i produktów. Tym razem została Oficjalnym Dystrybutorem Rodzinnej Telefonii Komórkowej Cyfrowego Polsatu oraz wzbogaciła swoją ofertę o startery i karty uzupełniające wchodzącej właśnie na rynek marki 'dla młodych' 36,6.
Spółka TelForceOne podpisała kolejne umowy o dystrybucji usług i produktów. Tym razem została Oficjalnym Dystrybutorem Rodzinnej Telefonii Komórkowej Cyfrowego Polsatu oraz wzbogaciła swoją ofertę o startery i karty uzupełniające wchodzącej właśnie na rynek marki 'dla młodych' 36,6.
Są to kolejne marki, jakie spotkać można w punktach sprzedaży TelForceOne. Dotychczas umowy podpisano z Plusem (Sami Swoi i Simplus), P4 (Play), oraz wirtualnym operatorem Mobilking.
Grupa TelForceOne posiada obecnie ok. 2,5 tys. punktów sprzedaży - są to zarówno sklepy GSM jak też hurtownie i w sieć sprzedaży Teletorium.