36i6 zaśmieca miasta?

36i6 zaśmieca miasta?

36i6
36i6
Kira Czarczyńska
30.06.2008 14:00, aktualizacja: 30.06.2008 16:00

Od czasu, kiedy Polkomtel oficjalnie zaprezentował nową markę pre-paid, kierowaną do młodzieży - "36.6" - pełną parą ruszyła oczywiście kampania reklamowa. Kampania ta wykorzystuje m.in. tak zwane "wlepki", ponaklejane w najbardziej uczęszczanych miejscach miast.

I to właśnie wlepki stały się punktem zapalnym: łodzianie ostro zaprotestowali przeciwko sposobowi reklamy zaśmiecającemu ich miasto.

Od czasu, kiedy Polkomtel oficjalnie zaprezentował nową markę pre-paid, kierowaną do młodzieży - "36.6" - pełną parą ruszyła oczywiście kampania reklamowa. Kampania ta wykorzystuje m.in. tak zwane "wlepki", ponaklejane w najbardziej uczęszczanych miejscach miast.

I to właśnie wlepki stały się punktem zapalnym: łodzianie ostro zaprotestowali przeciwko sposobowi reklamy zaśmiecającemu ich miasto.

Zaprotestowali zresztą nie tylko słowem, ale i czynem: wlepki zostały pościągane z najbardziej widocznych miejsc miasta, po czym - po uzupełnieniu ich o napisy w rodzaju "brud i syf ta wasza reklama" czy "brudasy z 36,6" - naklejono je ponownie... tym razem na schodach przed łódzkim salonem Plusa przy ulicy Piotrkowskiej.

Tak prawdę mówiąc, ciężko mi się łodzianom dziwić - kampanie reklamowe w ciągu ostatnich kilku lat stały się w sporej części naprawdę irytujące. Dla kogoś, kto ma już serdecznie dosyć wszelkiego brudu i wandalizmu, naklejki tego rodzaju, nawet graficznie ładne, stanowić mogą kroplę przepełniającą kielich. Szkoda w sumie, że inne drażniące i przekraczające pewne granice rosądku kampanie reklamowe nie spotykają się z podobnie zdecydowanymi reakcjami.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)