Play wraz z Grono.NET rozdali darmowe startery. Karty miały być pierwotnie aktywne do 7 stycznia, ostatecznie zaczęto - nie aktywowane i nie doładowane - wyłączać w połowie marca. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że przy okazji wyłączone zostały także karty klientów, którzy aktywowali sobie na tych starterach pakiet 200 smsów.
Dlatego też - jak podaje na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik PLAY - operator przygotował specjalną ścieżkę reklamacyjną, która daje tym klientom możliwość odzyskania możliwości korzystania z tej oferty.
Play wraz z Grono.NET rozdali darmowe startery. Karty miały być pierwotnie aktywne do 7 stycznia, ostatecznie zaczęto - nie aktywowane i nie doładowane - wyłączać w połowie marca. I wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że przy okazji wyłączone zostały także karty klientów, którzy aktywowali sobie na tych starterach pakiet 200 smsów.
Dlatego też - jak podaje na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik PLAY - operator przygotował specjalną ścieżkę reklamacyjną, która daje tym klientom możliwość odzyskania możliwości korzystania z tej oferty.
Z procedury reklamacyjnej może skorzystać Użytkownik który:
- otrzymał Play Starter rozdawany w ramach akcji świątecznej,
- aktywował sobie ofertę (wykonał połączenie wychodzące) w ramach oferty Pakiet SMS 200 do 7.01.08 włącznie.
- pierwotna ważność konta na połączenia wychodzące o jakiej został poinformowany była 31.03.2008 r.,
- ważność konta na połączenia wychodzące została mu skrócona ( < 31.03.2008 r.).
W powyższym przypadku:
- aby rozpatrzyć reklamację, Użytkownik powinien być zarejestrowany - tego wymaga prawo
- w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przywracana jest mu ważność konta na połączenia wychodzące i wynosi 14 dni oraz
- Użytkownikowi przyznawany jest co miesiąc, do końca 2008 r. pakiet (tzw. kompensacyjny) 200 SMS-ów, które Użytkownik może wykorzystać do wszystkich krajowych sieci komórkowych.