Plus namawia do płatności alternatywnych

Plus namawia do płatności alternatywnych

Plus
Plus
Kira Czarczyńska
18.03.2008 07:00, aktualizacja: 18.03.2008 08:00

Wiadomo, że obsługa klienta w salonie jest droga. I że abonenci nie zawsze pamiętają o zapłaceniu rachunku w terminie. Oczywiście, groźby wyłączenia usług działają, ale dopiero jakieś 2 tygodnie po terminie płatności.

Jak sobie z tym radzić?

Plus postanowił zastosować drugą część zasady z kijem i marchewką. Za marchewkę robić będą dodatkowe darmowe minuty przyznawane tym abonentom, którzy zdecydują się na regulowanie rachunków poprzez wybranie opcji "polecenie zapłaty".

Wiadomo, że obsługa klienta w salonie jest droga. I że abonenci nie zawsze pamiętają o zapłaceniu rachunku w terminie. Oczywiście, groźby wyłączenia usług działają, ale dopiero jakieś 2 tygodnie po terminie płatności.

Jak sobie z tym radzić?

Plus postanowił zastosować drugą część zasady z kijem i marchewką. Za marchewkę robić będą dodatkowe darmowe minuty przyznawane tym abonentom, którzy zdecydują się na regulowanie rachunków poprzez wybranie opcji "polecenie zapłaty".

W okresie promocyjnym, czyli od 14 marca do 31 maja, każdy Użytkownik, który skorzysta z ofert swojego banku i wybierze opcje poleceni zapłaty, otrzyma dodatkowo 30 minut na rozmowy do sieci Plus.

Pakiet 30 minut dodawany będzie wyłącznie za uruchomienie polecenia zapłaty za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu do konta bankowego w wyżej wymienionych bankach:

  • BPH S.A. (aktywacja za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej Sez@m lub dzwoniąc na Infolinię 0-801 801 401 lub (0-12) 298 74 01)
  • PEKAO S.A. (aktywacja za pośrednictwem systemu Pekao24 lub dzwoniąc na TelePekao 0-800 380 380 lub (0-42) 683 83 80)
  • Citi Handlowy S.A. (aktywacja polecenia zapłaty za pośrednictwem konsultanta CitiPhone dzwoniąc na numer 0-801 32 24 84 lub (0-22) 692 24 84 oraz za pośrednictwem Serwisu Bankowości Elektronicznej Citibank Online)
  • Deutsche Bank PBC S.A. (aktywacja polecenia zapłaty za pośrednictwem konsultanta Teleserwisu Deutsche Banku dzwoniąc na numer 0-801 18 18 18 lub (0-12) 625 80 00)
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)