Sony Ericsson zaprasza użytkowników do bicia rekordu Guinessa

Sony Ericsson zaprasza użytkowników do bicia rekordu Guinessa

Sony Ericsson zaprasza użytkowników do bicia rekordu Guinessa
Karolina Adamus
11.03.2008 15:30, aktualizacja: 11.03.2008 16:30

Sony Ericsson obmyślił całkiem sprytną kampanię reklamową promującą model W890i. Producent, proponując pobicie rekordu Guinessa, przekonuje swoich użytkowników do masowego nagrania utworu zgodnie z hasłem "Join The Song" (tłum. Przyłącz się do piosenki).

Wystarczy odwiedzić stronę Sony Ericssona i nagrać jedną z linijek przewodniego utworu kampanii, kultowego "Enjoy the Silence" zespołu Depeche Mode.

Sony Ericsson obmyślił całkiem sprytną kampanię reklamową promującą model W890i. Producent, proponując pobicie rekordu Guinessa, przekonuje swoich użytkowników do masowego nagrania utworu zgodnie z hasłem "Join The Song" (tłum. Przyłącz się do piosenki).

Wystarczy odwiedzić stronę Sony Ericssona i nagrać jedną z linijek przewodniego utworu kampanii, kultowego "Enjoy the Silence" zespołu Depeche Mode.

Po wejściu na stronę mamy niestety do wyboru tylko trzy kraje: Danię, Szwecję i Norwegię, co oznacza, że tylko użytkownicy tych państw mają jak na razie możliwość załadowania własnych filmików.

Na stronie znajduje się na chwilę obecną prawie 9 godzin nagrania w tym 254 klipy. Warto wskoczyć chociaż na chwilę. Kto wie? Może niedługo i my będziemy mogli wziąć udział w biciu rekordu Guinnessa w kategorii: największa liczba osób biorąca udział w jednej piosence.

*źródło: softpedia.com *

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)